جایگزین مسیر

اهداف المانی ون خال

by | اردیبهشت , ۱۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

با توجه به گزارشات تمام خبر گزاری های معتبر دنیا تا پایان هفته جاری ون خال به عنوان مربی یونایتد معرفی خواهد شد.شایعات مطرح شده نشان می دهد ون خال چندین گزینه المانی را مد نظر دارد و قصد دارد به اولدترافورد بیاورد.

1.تونی کروس

 

487368653بازیکنی که از اواخر سال گذشته به یونایتد لینک شده است و دیگر هواداران یونایتد عادت کرده اند تا او را به عنوان هدف اصلی باشگاه خود بشناسند.کروس 24 ساله یکی از بهترین های مرکز زمین در جهان می باشد و مویس نیز قصد داشت یا حقوق هفته ای 250000 هزار پوند او را وسوسه کند تا از المان خارج شود اما بعید بود او حاضر شود زیر دست مربی همچون مویس کار کند چرا که اصلا تیمش رو به صعود کار نکرد اما در صورت حضور ون خال در یونایتد قضیه کاملا بر عکس می شود چرا که او در بایرن با ون خال کار کرده است و از طرفی او زیر نظر او بود که شکوفا شد.

کروس هنوز با بایرن تمدید نکرده است و بایرن می ترسد او را رایگان از دست بدهد و شاید به همین دلیل هر چه زودتر او را به فروش برساند.

2.مت هوملس

486853417

با رفتن ویدیچ در پایان فصل و نامشخص بودن وضعیت فردیناند و افت تمامی مدافعان یونایتد منچستریونایتد در تابستان یکی از دغدغه هایش خرید مدافع وسط است وگزینه هایی مانند مانگلا و گارای را دارد اما در صورت حضور ون خال شاید او بتواند مت هوملس 25 ساله را جذب کند.هوملس یکی از بهترین مدافعان جهان می باشد و در دفاع بسیار با ارامش و مسلط است.

اگر چه خرید او کار سختی است و دورتموند او را می خواهد نگه دارد اما ون خال شاید بتواند از پس ان بربیاید و یک کار بزرگ را انجام دهد.

3.مارکو رویس

486902891

مارکو رویس یکی از داغ ترین بحث های تابستان خواهد بود.او که در دورتموند عالی کار کرده است مشتاقان زیادی دارد و دومین هدف یونایتد از دورتموند می باشد و بعید است ون خال بتواند هم او و هم مت هوملس را به خدمت بگیرد.دورتموند نمی خواهد بعد از فروش لواندوسکی یکی دیگر از ارکان تیمش را از دست دهد اما با توجه به طرز تفکر ون خال به نظر می اید او میتواند به یک ستاره تمام عیار در یونایتد تبدیل شود.

با وجود اینکه بارها دورتموند و خود رویس ادعا کرده اند قصد همکاری دارند اما یونایتد با یک پیشنهاد بیشتر از 40 میلیون یورو ویا 40 میلیون یورو به ازای کاگاوا شاید راهی برای دورتموند و رویس نزارد.

4.ریکاردو رودریگز

 

476832359

با اینکه بیشتر شایعات نشان می دهد یونایتد شاو را جذب خواهد کرد اما انگار اگر نتوانند او را جذب کنند گزینه بعدیشان رودریگز می باشد.مدافع چپ 21 ساله سوئیسی ولفسبورگ یکی از بهترین های بوندس لیگا بوده است و نه تنها در دفاع خوب کار می کند بلکه یک تهدید برای دروازه حریف می باشداو سریع ,تنومند و خوش فکر می باشد.

5.هاکان کالهان اوغلو

485625909

او که اصلیت ترکیه ای دارد توانسته در این فصل بازی های خوبی انجام دهد ودر تیمی مانند هامبورگ که در حال سقوط است 10 گل بزند و 7 پاس گل بدهد که عالیست.

یونایتد برای جذب او نباید کار مشکلی داشته باشد چرا که حتی در صورت ماندن هامبورگ در لیگ بعید بود او بماند و حال که به احتمال زیاد به دسته دو سقوط می کند به نظر می اید بتوان با 10 میلیون پوند او را خرید.

یونایتد فصل سختی را گذرانده و هوادارانش دیگر نمیی خواهند تنها در حرف بازیکنی را در یونایتد ببینند و سران یونایتد متوجه شده اند دیگر فرگوسنی نیست تا با بازیکنان معمولی قهرمانی کسب کند و باید این بازیکنان را جذب کرد.

به این نامها باید توماس مولر را نیز اضافه کنید که جدیدا به یونایتد لینک شده است.

 

۰ Comments