جایگزین مسیر

اوانز با دیدی مثبت به بازی های آینده تیم نگاه می کند

by | دی , ۱۲ , ۱۳۹۲

جانی اوانز معتقد است منچستریونایتد به اندازه کافی بازی خوبی انجام داد تا برابر تاتنهام به پیروزی برسد, به جای اینکه با نتیجه 2 بر1 شکست بخورد. اوانز می خواهد تیم تمرکز خود را بر روی ادامه روند مثبت اخیر تیم بگذارد.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ در اولین بازی خود در سال جدید با دو گل مغلوب تاتنهام شدند, تک گل دنی ولبک نیز نتوانست مانع از شکست تیم شود.

اوانز از این شکست ناراحت است اما قبول نمی کند که تیمش بسیار بد بازی کرده است زیرا او احساس می کند نشانه های مثبتی در هر دو بازی یونایتد برابر تاتنهام وجود داشته است.

این مدافع ایرلندی به شبکه باشگاه گفت: من فکر می کنم ما به اندازه کافی خوب بازی کردیم تا نتیجه ای از این بازی بگیریم. ما آنها را تحت فشار بسیار زیادی قرار دادیم بدون اینکه به آنها اجازه بدهیم فرصت ها آشکار گل بسیار زیادی خلق کنند اما آنها خوب دفاع کردند.

“گل های آنها از هیچ و پوچ بدست آمدند, در حقیقت اینطور است – آنها دو بار ضد حمله زدند که باعث شد دفاع ما باز بماند. این اتفاقی ناراحت کننده بود اما ما به راه خود ادامه خواهیم داد.”

“ما سال جدید را با نتیجه ای بد آغاز کردیم اما ما تلاش خودمان را انجام خواهیم داد تا نتایجی که می خواهیم را بدست آوریم. در 6 بازی آخر ما بازی بسیار عالی را انجام داده بودیم و بازی ها را در کنترل خود در آورده بودیم – ما باید به همین روند ادامه دهیم.”

“عملکرد ما در بازی های خانگی خوب نبوده است, اما عملکرد تیم در بازی های خارج از خانه خوب بوده است, ما باید تعادل صحیحی بین این دو مسئله برقرار کنیم.”

“سخت است که توضیح بدهم, ما در هنگام ضد حملات در بازی برابر تاتنهام دفاعمان را بسیار باز گذاشتیم و آنها دوبار با تصاحب توپ, ما را به دردسر انداختند, شاید ما در بازی هایی که به دور از خانه انجام می دهیم کمی بیشتر خودمان را تدافعی تر آماده می کنیم.”

“ما می خواهیم هوادارانمان خوشحال شوند و گل های زیادی به ثمر برسانیم. من فکر می کنم این مسئله کمی به ضرر ما تمام می شود – شاید ما باید کمی بیشتر با صبر بازی کنیم.”

۰ Comments