جایگزین مسیر

پاتریس اورا راضی از فرم ایده ال تیم

by | دی , ۸ , ۱۳۹۲

پاتریس اورا معتقد است منچستریونایتد پس از کسب پیروزی دوم در عرض 3 روز برابر نورویچ, باید انگیزه جدیدی برای خود پیدا کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اورا از فرم ایده آل کنونی تیم راضی است اما می گید تیم باید بیش از حد به خاطر ان پیروزی ها هیجان زده نشود.

او به شبکه باشگاه گفت: پیروزی بزرگی بود. نورویچ عالی بازی کرد و آنها باید در نیمه اول چند گل می زدند اما من فکر می کنم بچه ها لایق تمجید فراوانی هستند. هیچ وقت بازی در دو بازی در چنین شرایطی آسان نیست, اما مهم ترین چیز کسب سه امتیاز است.

“من تنها به حال حاضر فکر می کنم. تیم اکنون بهتر بازی می کند, ما آن ذهنیت کسب پیروزی و روحیه یونایتدی را که در آغاز فصل گم کرده بودیم, پیدا کرده ایم. من می توانم ببینم که آن عطش دوباره برگشته است, به همین خاطر من مطمئن هستم, اما نمی خواهم درباره قهرمانی صحبت کنم. من تها می خواهم درباره بازی بعدی صحبت کنم, بازی با تاتهام در خانه(روز چهارشنبه). ما باید از اینکه می توانیم به پیروزی برسیم, اطمینان حاصل کنیم و با این تفکر ما این روند خوب خود را ادامه می دهیم.”

اورا همچنین به تمجید از بازی که دنی ولبک در نیمه دوم انجام داد, پرداخت

ین مدافع 32 ساله گفت: او تفاوت را در بازی رقم زد. من برای او خوشحال هستم, زیرا او بسیار سختکوشانه تلاش کرد و او روند خوب خود را آغاز کرده است تا گل های بسیار زیادی به ثمر برساند. من امیدوارم این روند او ادامه یابد.

“ترکیب تیم قوی است, اما این مسئله تنها به یک بازیکن ربط ندارد. زمانی که ما برابر استوک بازی کردیم, وین و رابین را در اختیار نداشتیم و زمانی که آنها برگردند, ما حتی قوی تر از گذشته نیز خواهیم بود, و به همین دلیل است که من خیلی خوشحال هستم. با داشتن آن بازیکنان, ما قوی ترین تیم در لیگ برتر هستیم, به همین خاطر ما باید با آنها یا بدون آنها روند پیروزی خودمان را ادامه بدهیم.”

هنگامی که از اورا درباره بازی های فشرده و بسیار نزدیک بوکسینگ دی سوال شد, اورا به شوخی گفت: زمانی که بازنشسته شوم, استراحت خواهم کرد, زمان بسیار زیادی خواهم داشت تا این کار را انجام دهم. من فکر می کنم بازیکنان زیادی آرزو دارند تا در پست من بازی کنند؛ من خوش شانسم و این یک امتیاز برای من است که می توانم برای منچستریونایتد بازی کنم. اینکه می توانم در هر دیدار, برای تیم بازی کنم, باعث می شود من بسیار خوشحال شوم.

۰ Comments