جایگزین مسیر

اورا : زمـان آن است که نشان دهیـم که بهتـرینیـم

by | بهمن , ۱۷ , ۱۳۹۱

مدافع 31 ساله ی منچستر یونایتد فوریه را یک ماه حیاتی برای شیاطین سرخ دانست، اگر آنها به تلاش خود برای کسب پیروزی و موفقیت در لیگ قهرمانان و لیگ برتر ادامه دهند.
پاتریس اورا مدافع منچستر یونایتد اصرار دارد که در حال حاضر زمان آن است که هم تیمی هایش فطرت خود را نشان دهند که آنها به دنبال قهرمانی در چند جام مختلف در این فصل هستند.
شیاطین سرخ 9 امتیاز بیشتر از منچستر سیتی نزدیکترین رقیب خود در لیگ برتر دارند و در تاریخ 13 فوریه در بازی رفت مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.

اورا معتقد است که در حال حاضر، یونایتد باید به منظور جلوگیری از تکرار مسائل پایان فصل گذشته، شروع به اوج گرفتن کند.
مدافع فرانسوی شیاطین سرخ به Inside United گفت: ” این زمان بسیار مهمی برای ما است. این مهم است که ما در ماه فوریه بازی های خوبی در لیگ و همچنین در لیگ قهرمانان در مقابل رئال مادرید انجام دهیم. ”

” اکنون زمان آن است که باید در بازی ها پیروز شویم و نشان دهیم که منچستر یونایتد بهترین تیم است. است. این آسان نخواهد بود اما در این زمان امکان پذیر است. ”

” من واقعا خوشحال هستم به خاطر عملکردی که در لیگ و رقابت های دیگر داشته ایم.هیچ کسی نا امیدی بزرگ از دست دادن عنوان قهرمانی در فصل گذشته را فراموش نمی کند. ”

” این واقعا مهم است که ما این روند خود را حفظ کنیم، زیرا لیگ در ماه فوریه به پایان نمی رسد. ما صدرنشین هستیم، اما هنوز هیچ چیزی انجام نداده ایم. ”

اورا ادامه داد: ” ما فقط باید این روند را در هر بازی حفظ کنیم و هدف پیروزی در هر مسابقه ای است.این نگرش درستی است که باید داشته باشیم. در هر بازی این فصل ما این نگرش درست را داشته ایم. ”

” به همین دلیل من فکر می کنم که امسال طرفداران و بازیکنان ما بسیار خوشحال هستند، چرا که واقعا می خواهیم نشان دهیم که ما قهرمان هستیم.ما باید این روند را حفظ کنیم. ”
پاتریس اورا در این فصل 28 بازی انجام داده است و 4 گل به ثمر رسانده است و 5 پاس گل داده است.

۰ Comments