جایگزین مسیر

اورا مانند ون پرسی همچنان در جام ماند

by | تیر , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

در بازی های دیشب مسابقات جام جهانی,تیم ملی فرانسه با همراهی اورا توانست بر تیم نیجریه با حساب دو بر صفر غلبه کند تا حضور دومین نماینده ی یونایتد در مرحله بعد قطعی شود.اورا 90 دقیقه در این دیدار بازی کرد.

#فرانسه که با بازی های خوبش خود را به عنوان یک مدعی مطرح کرده است در بازی دیشب هم بسیار تهاجمی بازی کرد اما تا دقیقه ی84 نتوانست دروازه ی نماینده ی آفریقا را باز کند.

در دقیقه ی 83 و بر روی یک کرنر جوان سابق اولدترافورد,#پل پوگبا با ضربه ی سر گل اول را به ثمر رساند تا خیال فرانسوی ها از برد راحت شود.

نیجریه که چیزی برای از دست دادن نداشت تمرکزش را از دست داده بود و در همین حین بازیکن نیجریه,جوزف یوبو دروازه ی خودشان را باز کرد تا خیال همه راحت شود و فرانسه صعودش قطعی باشد.

اورا 33 ساله در این باز مانند سه بازی دیگر به طور کامل بازی کرد و نمایش متوسطی داشت.

بعد از #کاپیتان هلند,رابین ون پرسی اورا دیگر بازیکن یونایتد است که توانسته است به جمع 8 تیم راه بیابند و در صورت برد بلزیک در برابر امریکا این تعداد به چهار بازیکن خواهد رسید.

یونایتد که 14 بازیکن را در جام داشت به نظر می آمد در مراحل پایانی جام هم بازیکنان زیادی داشته باشد اما با نمایش ضعیف #انگلستان و #اسپانیا حدود نیمی از بازیکنان یونایتد به اولدترافورد برگشتند.

۰ Comments