جایگزین مسیر

اورا می خواهد رونالدو به منچستریونایتــد برگردد

by | دی , ۲ , ۱۳۹۱

پاتریس اورا احساس می کند که کریستیانو رونالدو باید به خانه ی خود یعنی منچستر یونایتد برگردد که اطمینان پیدا کند که از استعدادش به طور کامل بهره برده است.
رونالدو 27 ساله، موفقیت چشمگیری در طول شش سال بازی در یونایتد به دست آورد و  قبل از امضای قرارداد 80 میلیون پوندی با رئال مادرید در سال 2009 -که یک رکورد جهانی است- همراه با شیاطین سرخ در 8 جام بزرگ به قهرمانی رسید.
بازیکن تیم ملی پرتغال به رئال برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا در فصل گذشته کمک کرد، اما به تازگی موضوعاتی مطرح شده است که نشان می دهد او از حضور در برنابئو ناراضی است.
رونالدو برای دیدار منچستر یونایتد با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به اولدترافورد برخواهد گشت و اورا امیدوار است که رونالدو یک روز به طور دائمی به یونایتد برگردد.
اورا به MUTV گفت: “من چند بار با او در ارتباط بوده ام، او هنوز هم عاشق منچستر یونایتد است و منچستر یونایتد را از دست داد.”
” او کارهای باور نکردنی برای رئال مادرید انجام داده است، او همه رکوردها را شکست، اما آنها احترامی را که سزاوار او بود، نشان ندادند. ”
” وقتی که رونالدو اینجا بود که او همه ی بازیکنان، مربی و طرفداران را دوست داشت. او یک برنده است. اما او دوست دارد که مردم او را دوست داشته باشند. او منچستر یونایتد را از دست داد زیرا اینجا خانه اش بود. ”
” من همیشه می گویم که امیدوارم که او به خانه اش برگردد. اگر او می خواهد برنده ی توپ طلایی شود، باید دوباره به منچستر یونایتد برگردد.”

۰ Comments