جایگزین مسیر

اورا: هدف ما کسب موفقیت است

by | مرداد , ۲۸ , ۱۳۹۲

پاتریس اورا به ستایش از هم تیمی های خود در منچستریونایتد که به آسانی با نتیجه 4 بر 1 برابر سوانزی به برتری رسیدن, پرداخت, اما به هم تیمی های خود این هشدار را داد که در تصاحب دوباره عنوان قهرمانی, راه طولانی باقی مانده است.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مدافع چپ فرانسوی که عملکردی خوب در بازی تیم با سوانزی داشت, پس از این مسابقه از این برد خوشحال بود و عملکرد هم تیمی های خود در این بازی را تمجید کرد.

اورا به MUTV گفت: شروع بی نظیری برای فصل جدید بود و من فکر می کنم که ما لایق این برد بودیم,  همانطور که به سختی در تور پیش فصل تلاش کرده بودیم.

“این نتیجه, حاوی این پیام بود که ما به مردم نشان دادیم که می خواهیم با مربی جدید برای خودمان, کارکنان و هواداران منچستریونایتد موفقیت کسب کنیم.

پاتریس اذعان داشت که حتی از کیفیت قدرت تمام کنندگی یونایتد بخصوص رابین فان پرسی شوکه شده است.

اورا به شوخی گفت: من همیشه به رابین می گویم که آرام تر بازی کند. من نمی دانم چرا او نمی تواند یک فصل را کمی آرام تر آغاز کند.

“او دو گل در بازی جام اتحادیه به ثمر رساند و دو گل دیگر در برابر سوانزی زد. او بازیکن بی نظیری است و تشنه موفقیت, او می خواهد جام های بیشتری کسب کند.”

اورا همچنین از عملکرد دنی ولبک نیز خوشحال بود, دنی هفته موفقی را پشت سر گذاشت, ابتدا در بازی ملی برابر انگلستان گلزنی کرد و اکنون نیز در حالی که تنها یک بازی از فصل جدید گذشته است آمار گلزنی او با مجموع گل هایی که در فصل گذشته لیگ به ثمر رسانده, برابری می کند.

“همانطور که می دانیم او بسیار سخت کار می کند و من واقعا برای او خوشحال هستم. چه ضربه ای بود, ضربه ای که در گل دوم خودش زد.”

در مقام یکی از بازیکنان باتجربه حاضر در ترکیب تیم, اورا از هم تیمی های خود خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و به این مسئله اشاره کرده که پیروزی در ورزشگاه لیبرتی, واقعا خوب بود اما باید به این مسئله توجه کرد که این بازی تنها شروعی بود بر فصلی طولانی.

“ما همه می دانیم , سرمربی چه می خواهد, او می خواهد تمام جام ها را ببریم و این هدف ما است. ما از این نتیجه کمی اعتماد به نفس کسب کردیم, اما همانطور که گفتم, این دیدار تنها بازی اول بود. این تنها شروع کار است.”

۰ Comments