جایگزین مسیر

اورا پذیرفته است حقوق خود برای پیوستن به یوونتوس کاهش دهد

by | اردیبهشت , ۲۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش گل پاتریس اورا می خواهد حقوق هفتگی خود که 90 هزار پوند در هفته می باشد کمتر شود و با حقوق کمتر به یوونتوس منتقل شود.

پاتریس اورا می تواند یک فصل دیگر نیز با منجستر یونایتد قرارداد خود را تمدید کند و باشگاه می تواند قرارداد او به مدت یک سال دیگر تمدید کند زیرا در قرارداد او بعد از اتمام قرارداد خود به خود اورا می تواند به مدت یک فصل دیگر در یونایتد باقی بماند.

اما انتظار می رود به زودی قرارداد منچستر یونایتد با لوک شاو دفاع چپ تیم ساوتهمتون به امضا برسد و این می تواند پایان کار اورا در یونایتد باشد و بعد از سال های موفقیت آمیز در منچستر یونایتد این تیم را در تابستان ترک کند.

در حال حاضر شنیده می شود یوونتوس و اورا با همدیگر درباره قرارداد دو ساله مذاکراتی را داشته اند و نمایندگان دو طرف پیشرفت های زیادی در جلسه های گذتشه داشته اند.

اگر او در این تابستان از منچستر یونایتد به تیم دیگری منتقل شود اورا مایل است کمتر از حقوق هفتگی که 90 هزار پوند می باشد در تیم دیگر دریافت کند.

یوونتوس برای خرید دفاع چپ با بازیکن منچستر سیتی بعنی کولارف نیز لینک می باشد و خرید او نیز در اولویت یووه می باشد.

با این حال هدف اورا پیوستن به یوونتوس می باشد و می خواهد به سری آ منتقل شود تیم دیگری نیز از سری آ یعنی اینتر نیز به دنبال او می باشد اما به احتمال قوی انتخاب او یووه می باشد.

اینتر میلان کاپیتان منچستر یونایتد یعنی نمانیا ویدیچ را به خدمت گرفته است و به دنبال یکی دیگر از بازیکنان باتجربه یونایتد نیز می باشد.

پاتریس اورا در سال 2006 به منچستر یونایتد پیوست و در این تیم 5 بار لیگ برتر و 1 بار نیز لیگ قهرمانان را کسب کرد.

۰ Comments