جایگزین مسیر

اورتون برای فلاینی 30 میلیون پوند می خواهد

by | مرداد , ۲۲ , ۱۳۹۲

بر طبق گزارشی که امروز منتشر شده است, اورتون قصد دارد مبلغ هنگفتی در ازای فروش ماروئن فلاینی به منچستریونایتد بگیرد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هوداران منچستریونایتد در ایران – اگر گزارش talksports را قبول کنیم, اورتون بر سر انتقال هافبک ملی پوش بلژیکی خود به منچستریونایتد قصد مدارا ندارد.

در این گزارش ادعا می شود که اورتون خواستار 30 میلیون پوند از یونایتد در ازای فروش فلاینی به این باشگاه می باشد و اکنون سوال اساسی اینجا است که آیا مویز چنین مبلغی را صرف خرید بازیکنی که خودش کمک کرده است تا به ستاره ای مبدل شود, می پردازد یا نه؟

دیوید مویز نتوانست هافبک درجه یکی را در تابستان امسال به تیمش اضافه کند و در خرید سسک فابرگاس شکست خورد.

مویز یاداور شده است که قصد قوی کردن خط هافبک تیم را دارد و در این راستا او اکنون توجه خودش را معطوف خرید فلاینی از اورتون کرده است.

اما به نظر می رسد یونایتد برای خرید این بازیکن , پول کلانی باید صرف کند زیرا اورتون علاقه ای برای فروش این بازیکن و ملحق شدنش به مربی سابق خود را ندارد.

این ستاره سابق استاندارد لیژ تا اواخر ماه گذشته به دلیل وجود بندی در قرارداد خود با مبلغ 22 میلیون پوند در دسترس بود اما اکنون این بند دیگر ضرورت اجرایی ندارد و باشگاه مرسی ساید برای فروش این بازیکن 25 ساله 30 میلیون پوند می خواهد.

فلاینی تمایل دارد که به مربی سابق خود در یونایتد ملح شد ولی یاداور می شود که این اتفاق تنها در صورتی می افتد که تیم قهرمان لیگ برتر بر سر مبلغ درخواستی باشگاه اورتون به توافق برسد.

۰ Comments