جایگزین مسیر

اورتون و یونایتد به دنبال سانتیاگو آریاس

by | اسفند , ۱۳ , ۱۳۹۲

به گزارش مترو, دیوید مویز قصد دارد مدافع راست کلمبیایی آیندهوون, سانتیاگو آریاس را به الدترافورد بیاورد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – همچنان بازیکنان زیادی با انتقال به منچستریونایتد در تابستان پیش رو لینک می شوند و هم اکنون در آخرین شایعه گفته می شود دیوید مویز به دنبال مدافع راست تیم هلندی آیندهوون, سانتیاگو آریاس می باشد.

گزارش شده است که یونایتد پس از تلاش برای خرید شیموس کلمن مدافع راست اورتون, اکنون برای تقویت خط دفاع توجه خود را بر روی خرید مدافع کلمبیایی آیندهوون گذاشته است.

استعدادیاب های یونایتد تحت تاثیر بازی چشم نواز این بازیکن 22 ساله شده اند. او پیش از این در اسپورتینگ لیسبون بازی می کرد و در تابستان سال جاری به آیندهوون ملحق شد.

یونایتد باید پیش از آغاز جام جهانی و احتمالا درخشش این مدافع جوان در ترکیب تیم ملی کلمبیا, برای خرید این مدافع جوان اقدام کند. سران یونایتد می توانند با پیشنهادی در حدود 8 میلیون پوند آریاس را به الدترافورد بیاورند.

همانگونه که اشار شد, یونایتد پیش از این به دنبال کلمن دفاع راست اورتون بود اما با توجه به تجربه بدی که یونایتد در خرید لیتون بینز داشته است, احتمالا این بار نیز سران یونایتد نتوانند این مدافع ایرلندی را به آسانی از اورتون به الدترافورد بیاورند.

[highlight]نظر شما درباره آریاس چیست؟ آیا یونایتد در پست دفاع راست نیاز به خرید بازیکن دیگری دارد؟[/highlight]

۰ Comments