جایگزین مسیر

اوشی:هم تیمی من, ریو

by | مرداد , ۱۸ , ۱۳۹۲

در آستانه بازی قدردانی از ریو فردیناند, یکی از ستاره های پیشین یونایتد, جان اوشی, با نوشتن مقاله ای برای سایت باشگاه به تمجید از هم تیمی سابق خود پرداخته است.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

“هنگامی که ریو به الدترافورد آمد, با کت و شلواری که پوشیده بود, شبیه به جان تراولتا شده بود, اولین احساس من این بود که طرز لباس پوشیدن او وحشتناک است. اما شما می توانستید ببینید که او بچه باکلاسی بود و بزودی بخش جدایی ناپذیر موفقیت های منچستریونایتد شد.”

اگر عادلانه قضاوت کنیم, او معمولا خوش پوش است و شخصیت او همچنین در رختکن بسیار مسرت بخش است. البته, خط واضحی میان اعتماد به نفس و تکبر وجود دارد, اما ریو همیشه به اندازه کافی زرنگ و باهوش بود تا از این خط عبور نکند – او اجازه می داد تا فوتبال بازی کردنش او را تعریف کند.

به دلیل اینکه او بسیار خوش صحبت است, برقراری درک متقابل با او آسان است و هنوز همکاری او با نمانیا ویدیچ یکی از بهترین ها در اروپا می باشد. طرفداران محکم بودن ویدا را با مهارت ریو مقایسه می کنند, اما حرف مرا باور کنید, هیچ مدافع مرکزی وجود ندارد که بگوید ریو آدم ظریفی است. او ترکیب قدرت و کمی شیطنت زمانی که باید اینگونه باشد, هست.

توانایی های کامل او ویژگی است که من را بیشتر مجذوب خود می سازد. او می تواند با توپ بازی کند, کنترلش کند و از دفاع خودی توپ را دور کند. او چند بازی در خط هافبک بازی کرد و حتی یکبار توانست گل بزند! او مهارت های خوبی دارد, همانطور که می گویند.

توانایی رهبری, بزرگترین بخش از بازی ریو می باشد و در آستانه پایان دوران من در یونایتد, تاثیر او را می شد به واضحی دید. بازیکنانی همچون گیگزی, اسکولزی و گز نویل هنوز آنجا هستند, اما ریو می تواند شهادت دهد چه کارهایی را که آنها برای او انجام داده اند و او می خواهد چنین کارهایی را برای دیگران انجام دهد. جانی اوانز شاید بهترین مثال باشد از کسی که از تجربیات ریو سود برده است.

ریو همیشه یکی بهترین مدافعان اروپا بوده است و می تواند در هر زمانی به هر باشگاهی ملحق شود, اما او افتخار می کند که به همراه یونایتد جام های زیادی کسب می کند و می داند که این باشگاه, بهترین باشگاه برای او است. شما باید به او احترام بگذارید. واضح است که باشگاه نیز, وفاداری بسیاری در قبال او نشان داده است.

طرفداران می پرسند که در میان مدافعان بزرگ یونایتد, او در چه رتبه ای جای دارد و من باید اینگونه پاسخ دهم که او باید آن بالا بالاها باشد. سخت است که نسل های متفاوت را با همدیگر مقایسه کنیم اما شما نمی توانید درباره کلکسیون مدال های او بحث کنید. بازیکنانی هستند که کمی بهتر هستند. چنین ستایش هیجان انگیزی, بیشتر از شایستگی های او است و من امیدوارم که او از این بازی قدردانی در روز جمعه لذت ببرد. ریو, تبریک می گویم

۰ Comments