جایگزین مسیر

اوله: چیزی بیشتر از TOP 4 می‌خواهیم

by | بهمن , ۹ , ۱۳۹۷

کانون هواداران منچستریونایتد در ایران – سرمربی موقت منچستریونایتد می‌گوید که به پایان رساندن فصل تنها با حضور در چهارتیم بالای جدول برای او رضایت بخش نخواهد بود.

قبل از حضور سولسشر یونایتد با ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به تیم چهارم در رتبه ی ششم جدول حضور داشت و حالا بعد از کسب ۶ پیروزی پی در پی در لیگ برتر خود را در فاصله ی ۳ امتیازی تیم چهارم یعنی چلسی می‌بیند.

شیاطین سرخ هم چنین در جام حذفی انگلستان چلسی را به عنوان حریف بعدی خود می‌بینند و در مرحله ی یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز باید به مصاف پاریس سن ژرمن بروند.

با وجود تقویم سخت و بازی های دشوار پیش رو، سرمربی موقت منچستریونایتد از بازیکنانش میخواهد که در تمامی جبهه ها بجنگند و در کنار رسیدن به سهمیه‌ی لیگ قهرمانان برای کسب یک جام تلاش کنند.

” به هر حال رویای ما این نیست که جزو چهار تیم بالای جدول باشیم. در منچستریونایتد شما باید بردن لیگ را هدف قرار بدهید.

“ما نمیتونیم امسال این کار را انجام بدهیم اما باید خودمان را به چالش بکشیم. ما لیگ قهرمانان و FACup را داریم و نمیتونیم بگوییم که فقط همین TOP4 را میخواهیم.

“ما باید تلاش کنیم تا امسال هم چیزی ببریم. همونطور که قبلا گفتم من به عنوان مربی منچستریونایتد با این دید به تک تک بازی ها نگاه می‌کنم که ما میتوانیم برنده ی بازی باشیم.”

 

با وجود اینکه سولسشر اعتراف میکند که تلاش برای قهرمانی در لیگ غیرممکن است اما از شاگردانش این توقع را دارد که فاصله ی ۷ امتیازی با تاتنهام را جبران کنند و خود را به رتبه ی سومی برسانند.

“در حال حاضر ما ششم هستیم پس فاصله ی خیلی زیادی از تیم های صدر جدول داریم. در این لحظه ما سعی میکنیم که خودمون رو به رتبه‌ی سومی برسونیم و فکر نمیکنم که واقع بینانه باشد اگر بخواهیم به رتبه های دومی یا اولی فکر کنیم.

“من از بازیکنان ، شور و اشتیاقشون و روحیه ی تیم خیلی تحت تاثیر قرار گرفته ام که این موضوع بسیار مهم است.

“ما باید از این ماه ها استفاده کنیم تا برای فصل بعد آماده باشیم، ما سال پیش دوم شدیم و میخواستیم که امسال برای قهرمانی رقابت کنیم که این اتفاق نیوفتاد.

“الان مسئله فقط این است که سازماندهی خودمان را درست کنیم و در آغاز فصل بعد آماده ی رقابت و کسب امتیاز باشیم.”

۰ Comments