جایگزین مسیر

اولویت رابسون برای نقل و انتقالات

by | تیر , ۲۹ , ۱۳۹۳

اسطوره ی منچستریونایتد، برایان رابسون احساس می کند که باشگاه بعد از از دست دادن ویدیچ و فردیناند باید یک مدافع مرکزی را در بازار نقل و انتقالات به خدمت بگیرد.

کاپیتان سابق سرخ ها طبق مصاحبه ای که با شبکه ی باشگاه انجام داده ترکیب تیم را مورد ارزیابی قرار داده است و با این نظریه موافق نیست که هافبک میانی پستی است که بیشترین نیاز به تقویتش حس می شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رابسون تشریح کرد : ” وقتی شما به بازیکنان کناری ما نگاه می کنید، برای من، فکر می کنم تعادل خیلی خوبی وجود دارد. آنتونیو #والنسیا در سمت راست به همان اندازه که توقع می رود خوب هست. از اشلی #یانگ انتظار بیشتری می رود، #نانی به خاطر مصدومیت ها نگران کننده بوده و عدنان #یانوزای می خواهد بهتر شود. بنابراین در کل وضعیت در گوشه ها خوب است.

من نمی گویم که ما می بایست برویم و هافبک وسط دیگری را جذب کنیم. آیا به اندازه ی کافی بازیکن خوب (برای این پست) در ترکیب نداریم؟ وقتی به خودمان نگاه می کنم، تنها به این فکر می کنم که با از دست دادن #نمانیا و #ریو و واگذار کردن اهدافمان در سال گذشته آیا می توانیم دفاع وسط واقعاً خوبی به دست بیاوریم؟ فکر می کنم این خیلی مهم تر از جذب یک هافبک میانی در این لحظه است.

وقتی به گذشته نگاه می کنیم، ما تقریباً همیشه یک بازیکن واقعاً برجسته و رهبر که در بازی هوایی مستعد و یک سازمان دهنده باشد داشته ایم. اگر به عقب برگردیم، ما ریو، نمانیا، استیو #بروس، گری #پالیستر و یاپ #استام را داشته ایم. مدافع وسطی که در نبردهای هوایی توانمند است، با افراد صحبت می کند و یک رهبر است. گمان می کنم ما به چنین بازیکنی برای بهبود تیممان نیاز داریم. من می توانم به طور قطع زوج دفاعی دیگری را ببینم که به باشگاه می آیند. “

۰ Comments