جایگزین مسیر

سولسشیر: بازی با تاتنهام اولین امتحان من خواهد بود

by | دی , ۱۶ , ۱۳۹۷

سولسشیر که هدایت یونایتد را پس از خوزه مورینیو به دست گرفته است اعلام کرد که بازی بعدی شیاطین سرخ اولین امتحان بزرگ او خواهد بود. یونایتد هفته‌ی آینده مهمان تاتنهام در ومبلی خواهد بود.

 

کانون هواداران منچستریونایتد: منچستریونایتد توانسته در ۵ بازی خودش تحت هدایت سولسشیر به پیروزی دست پیدا کند. شیاطین سرخ در این مدت در برابر هادرزفیلد, بورنموث, نیوکاستل, کاردیف و  ردینگ صف آرایی کرده اند. بازی با تاتنهام اولین بازی اوله در برابر تیم های بالای جدولی لیگ برتر خواهد بود.

شیاطین سرخ در این هفته به دوبی پرواز خواهند کرد تا پیش از بازی با تاتنهام جلسه تمرینی در هوای گرم انجام دهند. سرمربی یونایتد درباره‌ی بازی پیش رو گفت:

بازی خارج از خانه در برابر تاتنهام؟ این اولین امتحان من خواهد بود. من به شدت منتظر این بازی هستم چون به ما این امکان را می‌دهد که کیفیت بازی خودمان را در برابر تیم های بالای جدول بسنجیم. قطعا صحبت کردن درباره‌ی چهارمی, پنجمی یا ششم شدن در لیگ را دوست ندارم. باشگاه باید در سال آینده به بالای جدول باز گردد.ما باید در برابر کاردیف بازی می‌کردیم که بازی ساده‌ای نبود. پس از آن باید میزبان هادرزفیلد و هادرزفیلد میبودیم. این ها بازی های آسانی نیستند. ما قبلا دربرابر آنها امتیاز از دست داده‌ایم. هیچ بازی‌ای در لیگ برتر آسان نیست. بازی خارج از خانه در برابر نیوکاستل به نظر من بهترین نمایش ما بود. و امروز ما با ۹ تغییر باز هم توانستیم بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

این اولین بازی سانچز و لوکاکو بود که از ابتدا برای شیاطین سرخ به بازی گرفته می‌شدند. سولسشیر درباره‌ی اینکه آیا این دو در برابر تاتنهام از ابتدا بازی می‌کنند یا نه گفت:

 

همه‌ی بازیکنان برای این بازی در نظر گفته‌ می‌شوند. بستگی دارد که چه تاکتیکی را بخواهیم استفاده کنیم. روملو در ۳ بازی اخر خودش  ۳ گل به ثمر رسانده ولی باید ببینیم که چه کسانی به آمادگی بدنی خوبی می‌رسند.

 

۳ Comments

  1. Amir007

    ایشاللا میریم برای ۶ از ۶

  2. Van Der Sar

    تبریک بابت سایت
    تاتنهام هم میزنیم

  3. Mohammad.V4

    اینجا همون کشتی قدیمیه ؟