جایگزین مسیر

اولین خرید مویز در اولین روز کاریش؟!

by | تیر , ۱۰ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز امروز به طور رسمی کارش را در مقام سرمربی منچستریونایتد آغاز می کند و مصصم است که روند موفقیت منچستریونایتد با موفق ترین مربی تاریخ بریتانیا یعنی سرآلکس فرگوسن را ادامه بخشد.

در حالی که سرتیتر اکثر خبرگزاری ها آینده وین رونی و خبر تلاش منچستر برای خرید لیتون بینز می باشد, این سرمربی جدید گزارش شده است که در نهایت امروز فرصتی خواهد یافت تا قرارداد مدافع بنفیکا ازکویل گارای را نهایی کند.

.

.

میرور گزارش می کند که :

دیوید مویز به طور رسمی امروز کارش را در منچستریونایتد آغاز خواهد کرد و چراغ سبز برای خرید ازکویل گارای از بنفیکا را دریافت کرده است.

همانگونه که میرور اسپورت آشکار ساخته است – این مدافع مرکزی آرژانتینی از ماه فوریه در تیررس رادار منچستریونایتد قرار داشت و این قرارداد 17 میلیون پوندی در شرف بسته شدن است همزمان با اینکه اعلام شده است بنفیکا به دنبال جایگزینی برای این بازیکن می باشد.

این باشگاه پرتغالی قصد دارد بازیکن آرژانتینی دیگری به نام ازکویل لوپز را از آرسنال دساراندی جذب کند تا جایگزین گارای کند. ورود این بازیکن 23 ساله با قیمت 3/5 میلیون پوند به بنفیکا اجازه داده است تا گارای را بفروشد.

خرید یک مدافع مرکزی به نظر نمی رسد تا این حد لازم باشد, با وجود بازیکنانی همانند نمانیا ویدیچ, ریو فردیناند, جانی اوانز, کریس اسمالینگ و همچنین فیل جونز در ترکیب کنونی تیم, نیازی به یک مدافع مرکزی دیده نمی شود. محقق شدن خرید گارای منجر خواهد شد تا یکی از این مدافعان راه خروج از باشگاه را در پیش بگیرند. شایعه شده است که نمانیا ویدیچ هدف آث میلان در نقل و انتقالات است. به هر ترتیب, تنها نکته مثبت این است که ما نباید نگران دوران سرمربیگری دیوید مویز باشیم, به نظر می رسد او مصصم است تا کارش را هرچه زودتر شروع کند.

 

۰ Comments