جایگزین مسیر

اولین خرید یونایتد از خرید های گران قیمت لوک شاو خواهد بود

by | خرداد , ۱۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش منچستر اونینگ نیوز منچستر یونایتد می خواهد اولین خرید گران قیمت خود را در این تابستان را از لوک شاو شروع کند.

منچستر یونایتد با دفاع چپ ساوتهمتون لوک شاو بیش از هر زمان دیگری لینک شده است و به نظر می رسد لوییس فن خال به زودی قرارداد این جوان انگلیسی را به امضا خواهد رساند.

شاو به تازگی به همراه سه شیرها به میامی سفر کرده است این بازیکن با عملکرد عالی در این فصل در لیست نهایی تیم ملی انگلیس توسط هاجسون قرار داده شد.

در حال حاضر منچستر یونایتد پیشنهاد 27 میلیون پوندی برای این بازیکن به سران ساوتهمتون تحویل داده است اما به نظر می رسد که اتمام این قرارداد ممکن است به طول انجام گیرد.

با این حال پس از اینکه قرارداد شاو نهایی شد فن خال با بودجه ای در حدود 200 میلیون پوند که سران یونایتد به این مربی تحویل داده اند به سراغ هدف های دیگر می رود.

منچستر یونایتد با بازیکنان زیادی لینک شده است بنا به گزارشات یونایتد می خواهد مت هوملز و برونو مارتینز ایندی را به اولدترافورد منتقل کند.

به نظر می رسد در این تابستان بازیکنان زیادی به منچستر یونایتد منتقل شوند و باید دید چه بازیکنانی برای فصل 2014/2015 به این تیم منتقل خواهند شد.

۰ Comments