جایگزین مسیر

اولین روز ون خال در یونایتد

by | تیر , ۲۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

لوئیز ون خال سرمربی جدید منچستریونایتد بالاخره بعد از کسب مقام سوم با تیم ملی هلند در جام جهانی,از امروز کارش را در اولدترافورد آغاز کرد و از روز پنج شنبه به طور رسمی و به شکل رسانه ای به عنوان سرمربی یونایتد معرفی خواه شد.

این مرد هلندی 62 ساله دیشب وارد اولدترافورد شد تنها دیداری با مسوولین و کارمندان باشگاه به خصوص وودوارد و گیگز خواهد داشت و دیداری با بازیکنان نکرد.

ون خال به علت از دست ندادن بیشتر وقت بدون هیچ معطلی بعد از پایان جام جهانی به تعطیلات نرفت و راهی انگلیس شد و از امروز صبح خودش تمرینات را دنبال کرد.

البته بسیاری از بازیکنان شاخص که در جام جهانی بودند هنوز به تیم منتقل نشده اند و دیدار آنها با ون خال به تور آمریکا منتقل می شود.

فردا بازیکنان یونایتد استراحت دارند و روز جمعه به سمت امریکا حرکت خواهند کرد تا در آنجا چندین بازی دوستانه ی خوب داشته باشند.

ون خال کار سختی را پیش رو دارد و باید زمانی را که از دست داده جبران کند چرا که او حدود 30 روز تا شروع رقابت ها زمان دارد و هنوز چندین خرید باید انجام دهد و هماهنگی با شرایط نیز زمان می برد.

حضور گیگز در این شرایط می تواند بسیار موثر باشد چرا که شناخت او و مشاوره هایش به ون خال باعث می شود او زمان کمتری را از دست بدهد.

۰ Comments