جایگزین مسیر

او کسی بود که به واژه غیرت معنا داد…

by | خرداد , ۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-(اختصاصی)

آه…چه لحظه تلخی بود. وقتی شنیدم که یکی دیگر از اسطوره های متعصب و دوست داشتنی الدترافورد از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.
بیش از یک دهه بود که او مانند یک دیوار سرخ از اسم، رسم، عظمت و قدرت منچستریونایتد کبیر دفاع میکرد. مگر میتوان عاشق چنین فردی نشد؟! مگر میتوان خط دفاع یونایتد را بدون “ریو فردیناند بزرگ” تصور کرد؟!

در فوتبال امروزه واژه غیرت روز به روز در حال کمرنگ شدن است و امروز و درست چند ساعت قبل یکی از با غیرت ترین و متعصب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال خداحافظی کرد تا این واژه درست پس از رفتنش کمرنگ تر از گذشته نیز باشد.
بدون شک فوتبال باید از ریو فردیناند بزرگ که واژه غیرت را در این ورزش معنا داد سپاس گذار باشد. بدون شک ریو فردیناند از باغیرت ترین بازیکنان تاریخ فوتبال می باشد.

m2

درست چند ساعت قبل او از فوتبال خداحافظی کرد تا بار دیگر قلب هر یونایتدی در سرتاسر دنیا به لرزه در بیاید. چگونه می توان اینهمه خداحافظی را تحمل کرد. در این چند سال اخیر اسطوره های دوست داشتنی و متعصب و با غیرت یونایتد بزرگ از دنیای فوتبال خداحافظی کردند تا یونایتدی ها روز به روز غمگین تر از گذشته باشند و فوتبال نیز روز به روز سرد تر از گذشته. لعنت به این خداحافظی ها…

“اسطوره غیرت”
امیدواریم در زندگی ات همیشه موفق باشی و برایت زندگی پر از شادی و نشاط و سلامتی را آرزمندیم و امیدواریم که هرچه زود تر غم از دست رفتن همسر و همدم مهربان و دوست داشتنی ات را به دست فراموشی بسپاری و با عزم و اراده ای قوی به زندگی ات ادامه داده و موفق باشی…
ممنون برای تمامی لحظات خوبی که برای ما به ارمغان آوردی و ممنون بخاطر آنکه ماندی و اسطوره شدی…!!!

 

33419935552824523047

۰ Comments