جایگزین مسیر

او کیست؟ .. ۱۰ نکته درباره یانوزای

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:

اگرچه خیلی حرف ها درباره بازی یونایتد در بازی در برابر ساندرلند زده میشود ولی هیچکس عملکرد فوق العاده یانوزای  را ندیده نگرفته است. ولی او واقعا کیست؟؟

ما در اینجا ۱۰ نکته از زندگی این وینگر یونایتد را برایتان جمع آوری کرده ایم

۱- عدنان در بروسل بلژیک از پدر مادری آلبانی- کرواسی تبار به دنیا آمده است.

۲- این جوان ۱۸ ساله میتواند برای تیم ملی های کرواسی، آلبانی، بلژیک با توجه به اصالتش و همچنین برای انگلستان، ترکیه و صربستان بازی کند.انگلستان به خاطر محل زندگی و کار کنونی او و ترکیه و صربستان به خاطر اصالت پدر و مادر بزرگش.

۳-  یانوزای وقتی ۱۶ سال داشت به تبم جوانان یونایتد پیوست

۴- قبل از آن او در آندرلخت بلژیکی از سن ۱۰ سالگی توپ میزد

۵- پس از درخشش او در بازی قدردانی از ریو فردیناند تحت مربیگری دیوید مویز او توانست در بازی جام خیریه در برابر ویگان نیز  به میدان برود.

۶- او اولین بازیش در این فصل لیگ برتر را در برابر کریستال پالاس در ماه گذشته انجام داد و برای اولین بار در برابر ساندرلند از ابتدای بازی در ترکیب حضور داشت بازی که در آن دو گل به ثمر رساند

۷- او در ۳ حضور خودش در لیگ این فصل توانسته دو موقعیت گل ایجاد کند ( ۲ گل زده از ۲ موقعیت) و ۷۸ درصد پاس های او صحیح بوده اند.

۸- او در نبردهای رودر رو توانسته در ۷۲ درصد مواقع برنده توپ باشد و این اورا در رده سوم بهترین بازیکنان در این مهارت قرار داده. نفرات اول و دوم دویل های رودر رو نانی و کلورلی هستند با ۷۳ درصد موفقیت در نبردها.(این آمار فقط شامل افرادیست که حداقل ۳ بازی انجام داده اند)

۹- او در برابر ساندرلند ۶ شوت داشت و در ۵ نبرد از ۷ نبردش برای پس گرفتن توپ پیروز شد و او همچنین ۳۲ پاس را از بین ۳۸ پاسش  سالم به مقصد رساند

۱۰- علی رغم اینکه پست تخصصی او در وینگ چپ میباشد او میتواند در وینگ راست و همچنین پشت مهاجم نیز بازی کند

۰ Comments