جایگزین مسیر

اکسل توانزبه:لوک شاو مرا حیرت زده کرد

by | دی , ۱۲ , ۱۳۹۶

اکسل توانزبه:لوک شاو مرا حیرت زده کرد

پایگاه هواداران منچستریونایتد –  اکسل توانزبه بازیکن جوان تیم دوباره برای تمرین به تیم اصلی فرا خوانده شده و طی آن مصاحبه ای با Inside United مجله ی رسمی باشگاه انجام داده است.

این بازیکن ۲۰ ساله که در بازی مقابل اورتون با یک تعویض دیرهنگام به بازی آمد عنوان کرده که لوک شاو او را بسیار تحت تاثیر قرار داده است.

توانزبه تا به حال هشت بار برای تیم اصلی به میدان رفته و به دنبال این است که بتواند جایگاه ثابتی برای خود در تیم ژوزه مورینیو دست و پا کند.

شما اولین باری که با تیم اصلی تمرین میکنید را هیچگاه فراموش نخواهید کرد.من به همراه مارکوس رشفورد و ردموند برای تمرین به تیم اصلی فرا خوانده شدیم.آن جلسه یکی از سخت ترین جلسات تمرینی عمرم بود.من آن زمان در تیم زیر ۱۸ ساله ها بازی میکردم و مک گینس سرمربی ما بود.ما ابتدا فکر کردیم که به آنجا میرویم تا فقط نظاره گر تمرین باشیم اما قرار شد که بازی کنیم.ما در مقابل تیم اصلی بازی تمرینی انجام دادیم.بازی بسیار سخت،فیزیکی و پرسرعتی بود و در سطح بسیار بالایی قرار داشت.

من به وضوح به یاد دارم که لوک شاو بسیار سریع بود.او مرا بهت زده کرد و من جرات نزدیک شدن به او را نداشتم.او همانند یک گلوله بود.این محک خیلی خوبی برای من بود تا عملکرد خودم را در مقابل یک بازیکن بسیار سریع بسنجم.پس از آن جلسه ما مشتاق تمرین و بازی در تیم اصلی شدیم و هرچه میگذشت برای نشان دادن خودمان در تیم اصلی تشنه تر میشدیم.

۰ Comments