جایگزین مسیر

اینجنت بلیند:هیچ پیشنهادی از منچستر یونایتد نداشته ایم

by | شهریور , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-به گفته ایجنت دالی بلیند هیچ پیشنهادی از طرف منچستر یونایتد برای جذب موکلش ارائه نشده است.

بنا به گزارشات لوییس ون گال به شدت به دنبال قرارداد با دالی بلیند شاگردش در هلند در جام جهانی می باشد و می خواهد او را به منچستر یونایتد بیاورد او در جام جهانی زیر دست ون گال به یک ستاره تبدیل شد.

منچستر یونایتد با جذب دی ماریا در این تابستان حدود 130 میلیون پوند خرج کرده است اما راب یانسن ایجنت بلیند معتقد است هنوز هیچ پیشنهادی برای موکلش دریافت نکرده است.

یانسن روز سه شنبه به تاک اسپورت گفت:”تا به این لحظه از سوی منچستر یونایتد به من و آژاکس برای بلیند پیشنهادی نشده است و ما منتظر تماس از سوی آنها نیستیم.”

دالی بلیند پسر بازیکن اسبق تیم ملی هلند بلیند که در این تابستان به عنوان یکی از دستیاران ون گال در جام جهانی مشغول به کار بود می باشد.این بازیکن می تواند به عنوان هافبک یا در دفاع چپ به کار گرفته شود که در آن منطقه یونایتد شدیدا به دنبال بازیکن است.

بنا به منبع ای اس پی ان در ایتالیا و انگلستان منچستر یونایتد بعد از برطرف شدن مصدومیت آرتورو ویدال می خواهند آخرین پیشنهادات خود را برای جذب این بازیکن به سران یوونتوس ارائه بدهند.

۰ Comments