جایگزین مسیر

بات از بازگشت اسکولز استقبال کرد

by | شهریور , ۲۸ , ۱۳۹۲

نیکی بات به خاطر بازگشت پل اسکولز به منچستریونایتد پس از وقفه ای کوتاه دوری از هم تیمی های خود, خوشامد گفت.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بات هدایت تیم جوانان یونایتد در پیروزی 4 بر 3 این تیم برابر بایرلورکوزن در جام جوانان اروپا را برعهده داشت و اسکولز نیز کنار او بر روی نیمکت نشسته بود, این بازیکن 38 ساله هنوز در حال تصمیم گیری برای انتخاب پستی است که پس از بازنشستگی برعهده بگیرد.

بات به شبکه باشگاه گفت: واضح است که اسکولزی مدتی را با خانواده خود گذراند و کمی به تعطیلات رفت. او هم اکنون به دوران بازیگری خود پایان داده است, اما با وجود شخصی مثل اسکولزی, مهم است که یونایتد در هر پستی که او احساس می کند می تواند به تیم کمک کند, او را کنار باشگاه نگه دارد.

.

.

“چه این پست مربیگری در تیمی باشد که من هدایت آن را برعهده دارم, در تیمی که وارن جویس سرمربی آن است یا در کنار پل مک گونیس در تیم جوانان; یا حتی در بخش تجاری باشگاه یا استعدادیابی, ما هنوز نمی دانیم.”

“به نظر می رسد او حقیقتا نمی داند که چه پستی برای او خوب است اما او به مربیگری علاقه دارد و می داند که تجربه بسیار زیادی دارد تا به بازیکنان جوانان انتقال دهد. داشتن او در اینجا, اتفاق بی نظیری است و ما تنها می خواهیم که او را در کنار باشگاه داشته باشیم.”

“بودن او در کنار باشگاه در هر پستی که بخواهد برای همه ما مهم است و این همان دیدگاهی است که ما هم اکنون داریم.”

۰ Comments