جایگزین مسیر

بارتومئو:می خواهیم نیمار در بارسلونا بازنشسته شود

by | شهریور , ۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که به زودی قرارداد نیمار با بارسلونا تمدید خواهد شد و این قرارداد ۵ ساله یا ۱۰ ساله خواهد بود تا وی در کاتالانیا باقی بماند.

جوزپ ماریا باتومئو رئیس باشگاه بارسلونا خبر علاقه منچستر یونایتد به نیمار را رد کرده و وی اعلام کرده است که باشگاه کاتالانی به دنبال این است که نیمار تا پایان دوران ورزشی اش در بارسلونا باقی بماند.

خبر ها حاکی از این است که منچستر یونایتد می خواهد با پیشنهادی سرسام آور و رکورد شکن نیمار را در این تابستان به خدمت بگیرد و برخی از روزنامه ها و خبرگزاری ها اعلام کرده اند که نیمار مشتاق است که به اولدترافورد منتقل شود.

با این حال بارتومئو اعلام کرده است که بازیکن کلیدی خود در ۳ فصل گذشته را به فروش نخواهد گذاشت و وی اعلام کرده است که به زودی قرارداد بلند مدت با این ستاره ۲۳ ساله به امضا خواهند رساند.

رئیس باشگاه بارسلونا به Radio Catalunya گفت:

ما نمی خواهیم نیمار بارسا را ترک کند.او جوان است و می خواهیم او را در باشگاه نگه داریم و در اینجا بازنشسته شود.

ما می خواهیم در ماه آینده بر روی تمدید قرارداد نیمار کار کنیم و او باید با ما بماند نه برای سه فصل آینده بلکه ۵ یا ۱۰ فصل آینده.

نیمار در سال ۲۰۱۳ به بارسلونا پیوست و در اولین فصل خود دچار مشکلاتی شد مبنی بر آماده نبودن تناسب اندامش برای حضور در رقابت ها و خبر هایی از انتقال وی به دیگر باشگاه ها نیز به گوش می رسید.

با این حال این بازیکن برزیلی در فصل ۲۰۱۴/۱۵ یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا بود و در ۵۱ مسابقه در تمام رقابت ها توانست ۳۹ گل را به ثمر برساند و همچنین به همراه بارسلونا تواسنت لالیگا , لیگ قهرمانان و حام حذفی را تصاحب کند.

۰ Comments