جایگزین مسیر

بارسلونا در تلاش است تا یونایتد را در انتقال رویس ناکام بگذارد

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش اسپورت بارسولونا مشتاق است در این تابستان مارکو رویس را به خدمت بگیرد و می خواهند با پیشنهادی 35 میلیون یورویی باشگاه دورتمند را راضی به این فروش کنند و باشگاه منچستر یونایتد را در این انتقال ناکام بگذارند.

ماکو رویس در بازی دوستانه آلمان که این هفته برگزار شد دچار آسیب دیدگی شد و جام جهانی را از دست داد و اکنون او می خواهد به فکر آینده خود باشد.

مارکو رویس که در این فصل برای دورتمند در 42 بازی 23 گل را به ثمر رسانده است این باشگاه آلمانی می خواهد این بازیکن را نگه دارد مارکو رویس در حال حاضر مد نظر باشگاه های بزرگ زیادی قرار دارد.

به نظر می رسد منچستر یونایتد می خواهد برای اینکه نانی یانگ و زاها فصل بدی را پشت سر گذاشته اند این بازیکن آلمانی را به تیم خود اضافه کنند و رویس را جایگزین این بازیکنان کند.

با این حال سرمربی جدید منچستر یونایتد لوییس فن خال تمام تمرکزش را روی جام جهانی گذاشته است و نقل و انتقالات را به تاخیر انداخته است.

شندیه می شود مذاکرات شفاهی بین بارسلونا و رویس به خوبی پیش رفته است و توافقاتی صورت گرفته است و می خواند با پیشنهادی 35 میلیون یورویی سران دورتمند را راضی به فروش این بازیکن کنند.

رویس دوست دارد بازیکن بارسلونا شود و به نظر می رسد لوییس انرکیه مشتاق است تا این بازیکن را به خط حمله خود که شامل نیمار و مسی می شود اضافه کند تا از این 3 نفر برای فصل آینده استفاده کند.

این انتقال می تواند یک ضربه دیگر بر پیکره ی منچستر یونایتد وارد کند آنها در این تابستان آماده هستند که در این تابستان هزینه ی بالایی صرف بازیکنان کنند اما در متقاعد کردن بازیکنان مورد نظر خود به مشکل برخوده اند.

همچنین باشگاه منچستر یونایتد به دنبال تونی کروس و توماس مولر نیز می باشد اما به نظر می رسد به دلیل اینکه آنها در رقابت های اروپایی سال آینده حضور ندارند بازیکنان از آمدن به یونایتد امتناع کنند.

رویس که به عنوان یکی از خطرناک ترین بازیکنان در خط حمله به شمار می رود می تواند با پیوستن به منچستر یونایتد به آنها کمک های زیادی کند اما انتخاب او بارسلونا می باشد و می خواهد به نیوکمپ برود و این تیم اولیوت اصلی این بازیکن آلمانی می باشد.

۰ Comments