جایگزین مسیر

بارسلونا می خواهد با 36 میلیون یورو هدف یونایتد را به خدمت بگیرد

by | اردیبهشت , ۱۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر یونایتد و آرسنال به شدت به دنبال بازیکن جوان لالیگا لاپورته می باشند و شنیده می شود بارسلونا آماده می باشد تا مبلغ آزادسازی این بازیکن را پرداخت کند.

به گزارش اسپورت بارسلونا می خواهد ضعف خود را پوشش دهد و از همین رو آماده می باشدتا ایمریک لاپورته را از بیلبائو به خدمت بگرد تا مشکلات خود در دفاع را به حدی حل کند آرسنال و منچستر یونایتد نیز به شدت به دنبا این دفاع مرکزی می باشند و این سه تیم باید رقابت تنگاتنگی داشته باشند.

لاپورته در این فصل برای بیلبائو عالی کار کرده است و نقش به سزایی در چهارم بودن بیلبائو دارد و به طور مداوم نیز در ترکیب بیلبائو حضور داشته است و آنها می توانند با حضور در رده چهارم به لیگ قهرمانان صعود کنند برد در برابر رایو وایکانو می تواند صعود آنها را کمی قطعی کند این عملکرد به شدت مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است و می تواند جانشین خوبی برای پویول که این تابستان تیم را ترک می کند باشد.

شنیده می شود آرسنال نیز به این بازیکن فرانوسی علاقه مند می باشد زیرا سانیا در این تابستان از این تیم به دلیل توافق نکردن بر سر تمدید قرارداد از این تیم جدا می شود و همینطور توماس فرمالن نیز که دلیل نیمکت نشنیش در این تیم احتمال دارد در این تابستان لندن را ترک کند.

با این وجود منچستر یونایتد نیز بودجه عظیم 200 میلیون پوندی برای بازسازی کنار گذاشته است و هدف آنها در فصل بعد حضور دوباره در لیگ قهرمانان می باشد دیوید مویس هفته گذشته از سمت مربی گری یونایتد کنار گذاشته شد و همچنین نماینا ویدیچ نیز تایید کرده است که در پایان فصل به اینتر می پیوندد و از همین رو یونایتد می خواهد تیم خود را بازسازی کند و لاپورته یکی از گزینه های شیاطین سرخ می باشد.

لاپورته می تواند یک گزینه خوب برای دفاع یونایتد باشد و می تواند در آینده برای یونایتد بدرخشد و همینطور بارسلونا می خواهد مبلغ آزادسازی این دفاع را پرداخت کند.

۰ Comments