جایگزین مسیر

بازوبند شیاطین بر بازوی وین رونی

by | مرداد , ۲۲ , ۱۳۹۳

لوییس فنخال اعلام کرد که وین رونی به عنوان کاپیتان جدید یونایتد ایفای نقش خواهد کرد و درن فلچر به عنوان کاپیتان دوم برگزیده شد .

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:  لوییس فنخال گفت :

” برای من انتخاب کردن کاپیتان همیشه مهم است . وین نشان داد که نگرش فوق العاده ای نسبت به هرچیزی که انجام میدهد دارد .من از حرفه ای گری و تمایل شدید او به تمرن کردن و فلسفه خودم تحت تاثیر قرار گرفتم . او یه الگوی فوق العاده برای اعضای جوانتر تیم است و من ایمان دارم که او روح و قلبش را برای ایفا کردن کاپیتانی یونایتد خواهد داد .
درن فلچر کاپیتان دوم تیم خواهد بود . درن یک رهبر مادرزاد است و او تیم را هنگامیکه وین بازی نکند رهبری خواهد کرد . درن یک بازیکن بسیار باتجربه است و یک بازیکن محبوب در رختکن است . من میدانم که او عالی کار خواهد کرد در کنار وین . ”

وین رونی گفت : ” این یک افتخار بسیار بزرگ برای من و خانواده ام است که کاپیتان این باشگاه فوق العاده باشم . این نقشی است که من با غرور آن را ایفا خواهم کرد . روحیه تیم همیشه در رختکن بالا بوده و من از مربی سپاسگزارم که نشان داد به من ایمان دارد . من به آینده نگاه میکنم که تیم را در بازی شنبه برابر سوانسی رهبری کنم”
درن فلچر نیز اذعان کرد : ” من از اینکه به عنوان کاپیتان دوم انتخاب شده ام خوشحالم . این برای من غرورانگیز است همینطور برای خانواده من . وین و من همیشه با یکدیگر خوب کار کرده ایم و ما ادامه خواهیم داد این کار را با هم در نقش های جدیدمان . من از مربی سپاسگزارم که به من اعتماد دارد . “

۰ Comments