جایگزین مسیر

بازگشت ابراهیموویچ، آسایش خاطری برای لوکاکو – آلن پارجو

by | مرداد , ۳۱ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – برگرفته از سایت اسکواکا و دیلی‌میل

آلن پارجو معتقد است قرارداد دوباره با زلاتان ابراهیموویچ می‌تواند بار را از شانه‌های روملو لوکاکو بردارد.

مهاجم بلژیکی ۲۴ ساله بعد از پیوستن از اورتون به منچستریونایتد با قیمت ۷۵میلیون پوند، خلا ناشی از رفتن مهاجم سوئدی را پر کرده است. او بعد از ۳ بازی برای شیاطین سرخ، ۴ گل به ثمر رسانده است، اما پارجو احساس می‌کند اگر یونایتد ابراهیموویچ را برگرداند، خبر خوبی برای لوکاکو خواهد بود. پارجو در گفتگو با دیلی میل می‌گوید:

“لوکاکو بازیکن اصلی تیم است. به نظر او مهاجم شمارۀ ۱ تیم است، مانند مهاجم شمارۀ ۱ تیم بازی می‌کند. اما او نیاز به زلاتان ابراهیموویچ دارد تا کمی از فوت و فن‌های گلزنی را به او یاد بدهد”

” اگر یونایتد این هفته اعلام کند که زلاتان دوباره قرارداد امضا کرده است، می‌تواند آرامش خاطری برای لوکاکو باشد.”

“آن‌ها می‌توانند با هم بازی کنند، اما زلاتان می‌تواند بار را از شانه‌های او بردارد. لوکاکو در طول فصلی طولانی خسته خواهد شد و زلاتان می‌تواند به او نشان دهد که چگونه می‌توان تیم را رهبری کرد.”

” به او فضا بدهید و لوکاکو شما را خواهد کشت، اما بازی‌هایی مثل بازی سوانزی هستند که بازی‌های سختی هستند و این اتفاق در مقابل تیم‌های بهتر هم رخ خواهد داد. آن‌ها به لوکاکو فضا نخواهند داد تا نابودشان کند.”

” او باید روی گذشتن از سد مدافعان فکر کند و هنوز در حال یادگیری برای بهبود این بخش از بازیش است.”

آمار زلاتان ابراهیموویچ

بازیکن سوئدی سابق منچستر، در تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن به منچستریونایتد پیوست و یک قرارداد یک‌ساله با گزینۀ تمدید برای فصل دوم امضا کرد.

اگرچه وقتی مهاجم ۳۵ ساله سوئدی از ناحیۀ زانو دچار مصدومیت شدیدی شد، یونایتد تصمیم گرفت تا از ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد صرفنظر کند. اما با توجه به گزارشات، او می‌تواند به زودی در راه بازگشت به اولدترافورد باشد.

به هرحال ابراهیموویچ می‌تواند فصلی موفق را با قهرمان ۲۰ دورۀ لیگ انگلیس داشته باشد.

اگرچه بعد از مصدومیت شدید لیگامنت در آوریل، فصل گذشته برای او پایان نابهنگامی داشت اما باز هم زلاتان فصل را بعنوان بهترین گلزن باشگاه تمام کرد.

او زیر نظر مورینیو در تمامی مسابقات ۴۶ بازی برای منچستر به میدان رفت و ۳ جام کسب کرد و مستقیما در ۳۸ گل سهیم بود. ۲۸ بار گل زد و ۱۰ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد.

با اینحال هنوز معلوم نیست در صورت امضای قرارداد مجدد، دستمزد ابراهیموویچ چقدر خواهد بود. فوتبال لیکس ادعا کرد که زلاتان در فصل گذشته دستمزد هفتگی ۳۶۷هزار پوند را دریافت می‌کرد.

۰ Comments