جایگزین مسیر

بازگشت برونو فرناندز و دیگر بازیکنان به تمرینات

by | شهریور , ۲۶ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – برونو فرناندز، داوید دخیا، آرون وان بیساکا، اریک بایی، ویکتور لیندلوف، فرد، نمانیا ماتیچ، پل پوگبا، میسون گرینوود و آنتونی مارسیال این هفته به تمرینات منچستریونایتد اضافه شدند.

این بازیکنان در کمپ تمرینی AON به کار پرداخته اند که نکته بسیار مثبتی پیش از اولین بازی تیم در لیگ برتر مقابل کریستال پالاس به حساب می‌آید.

برونو فرناندز هافبک موثر شیاطین سرخ که به علت حضور در بازی‌ها ملی و البته به دنیا آمدن فرزندش بازی دوستانه مقابل آستون ویلا را از دست داد، حال به تمرینات بازگشته و به مصاحبه‌ با سایت باشگاه پرداخته و در مورد تمرینات و شرایط پیش فصل صحبت کرده است:

امسال پیش فصلی عادی نداریم. بیشترمان فقط همین هفته با تیم تمرین کرده‌ایم ولی از طرفی بعضی از بازیکنان در بازی‌ها ملی حضور داشتند و این خوب است.

ما فقط ۱۵ روز فرصت تعطیلات داشتیم ولی برای لذت بردن از بودن در کنار خانواده، کمی استراحت و سپس متمرکز و سر حال شدن برای فصل جدید، کافی بود. البته که ما تعطیلات و خیلی چیزها میخواستیم ولی از طرفی دوستدار و عاشق فوتبال بازی کردن هستیم، پس میخواهیم کارمان را زودتر آغاز کنیم.

اگر قرار باشد همین امروز بازی کنیم، این کار را خواهیم کرد. مسئله روزهایی که به استراحت پرداختیم نیست. فکر میکنم هم اکنون مهمترین مسئله تمرکز کردن بر روی آرزوهایمان و اهدافی که میخواهیم به آن‌ها برسیم، می‌باشد. گمان میکنم همه روی این مورد متمرکزند.

انتظار می‌رود اوله گونار سولسشائر روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با کریستال پالاس، در مورد بازیکنان در دسترس برای بازی روز شنبه طرفداران را مطلع سازد.

۰ Comments