جایگزین مسیر

بازگشت ون پرسی به آرسنال ؟؟؟؟ حتی فکرش را هم نکنید

by | بهمن , ۲۵ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – بنا به گفته های یک خبرنگار ایتالیایی به نام “تانسردی پالمری” مدیر برنامه های رابین ون پرسی در تاریخ 28 ژانویه طی ملاقاتی با آرسن ونگر مذاکراتی مبنی بر بازگشت وی به لندن داشته است.

اگر بخواهیم صادق باشیم ، ون پرسی تا به اینجای فصل همانند فصل گذشته خوشحال به نظر نمی رسد ولی بازگشت دوباره ی وی به آرسنال بسیار بسیار دور از ذهن به نظر می رسد.

این حرف شاید تنها شایعات روزنامه ها باشد و پالمری هم در مورد دادن اخبار صحیح چندان مشهور نمی باشد ولی همانطور که اشاره شد ، ون پرسی زیر نظر مویس تنها سایه ای از رابین ون پرسی ایت که همه ی ما در ذهن خود داریم.

اول از همه اگر واقعا پالمری به تاریخ 28 ژانویه اشاره کرده باشد پس خبر او کاملا بی ارزش است چرا که در آن تاریخ تیم آرسنال میهمان تیم ساوتهمتون بوده است و بسیار بعید می رسد که ونگر در همان روز موفق به ملاقات با ایجنت رابین در لندن شود.

بازگشت او به آرسنال حتی با عقل هم جور در نمی آید. چرا او باید به یونایتد ملحق شود با آنها موفق به کسب قهرمانی شود و زمانی که خود را در دل اکثر هواداران یونایتد جا کرده است تیمشان را در یک شرایط سخت ترک کند ؟ اگر او در چنین شرایطی یونایتد را ترک کند آنگاه خاطره ی بسیار ناخوشایندی از خود در ذهن هواداران فوتبال انگلستان به جای خواهد گذاشت.

حتی امکان اینکه هواداران آرسنال هم دوباره وی را با آغوش باز قبول کنند بسیار دور از ذهن به نظر می رسد. و جدا از این موارد عملکرد خود رابین نیز نشانی از تمایل وی به بازگشت به آرسنال ندارد. او سال گذشته در دو بازی برابر آرسنال موفق به گل زنی شد هر چند در آن فصل خوشحالی نکرد ولی امسال و در الدترافورد وی پس از زدن گل پیروزی بخش منچستریونایتد از ته دل و با تمام وجود برای آن گل شادی کرد و چهره ی کاملا رضایت مندی داشت. آیا شما وی را به خاطر خوشحالی اش سرزنش می کنید؟ او توسط هواداران آرسنال “هو” می شود و به او لقب خائن را داده اند پس چه دلیلی دارد که رابین آنها را دوست داشته باشد؟

این خبر احساسی که از طرف پالمری منتشر شده است از هیچ جهتی با عقل جور در نمی آید و پیشنهاد ما به شما این است که حداقل ذهنتان را درگیر اخبار بازگشت رابین به آرسنال نکنید.

۰ Comments