جایگزین مسیر

بازگشت یانگ به ترکیب تیم

by | مهر , ۲۸ , ۱۳۹۱

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

 یانگ به ترکیب تیم باز میگردد

.

اشلی یانگ آماده است تا برای بازی روز شنبه برابر استوک سیتی در لیگ برتر به ترکیب تیم بازگردد.

این وینگر در برد برابر فولام در اوایل فصل دچار مصدومیت زانو شد ولی اکنون به تمرینات بازگشته و در تلاش است بتواند جایگاهی در تیم در بازی برابر استوک سیتی کسب کند. سر الکس اعلام کرده است که:

“اشلی یانگ آماده است. کریس اسمالینگ هنوز به اندازه یانگ آماده نیست ولی پیشرفت خوبی داشته است.”

“یانگ دست و بال ما را باز تر می کند. همانطور که بارها تأکید کرده ام، اکنون قدرت تیم ما گزینه های خط حملۀ ما است و حتی با بازگشت درن فلچر ما قویتر هم خواهیم شد که هم برای ما و هم برای او عالی است. برخی بازیکنان نیز در حال پیشرفت هستند مانند نیک پاول که به خوبی مراحل پیشرفت را طی می کند، مانند تام کلورلی و اندرسون که آنها هم پیوسته در حال بهتر شدن هستند، بنابراین تمامی نگرانیهای فصل قبل در خط دفاعی همگی دارند کاملا محو می شوند.”

“من هیچ گاه نگفتم که یانگ فراموش شده است. درست مانند هر زمان دیگری که بازیکنی مصدوم می شود، چون آنها نیستند و نمایش ارائه نمی دهند لذا ممکن است از ذهن مردم خارج شوند. ولی اینگ کیفیتهای کارش را قبلا نشان داده است.”

“کمتر بازیکنی می تواند به خوبی او سانتر کند، گلزنی او عالی است. آیا او نبود که پارسال 11 گل برای ما به ثمر رساند؟ برای یک بازیکن جناحی این آمار عالی است. من فکر نمی کنم کسی بتواند این آمار را نادیده بگیرد و او را فراموش کند. من فکر می کنم که هر بازیکنی که با توانایی بالا به تیم ما می آید و چنین آمار خوبی هم در استون ویلا داشته است، عزمی قوی برای ارائۀ عملکرد خوب در تیم خواهد داشت.”

“فرصت کافی برای او وجود دارد. او فرصت بردن مدالها را در اینجا دارد و فکر نمی کنم که این فرصت برای او از بین رفته باشد. من مطمئنم که زمانی هم که او خارج میدان بود به همین قضیه فکر می کرد. این همان چیزی است که تمام بازیکنان در طول دوران مصدومیت به آن فکر می کنند. آنها فکر می کنند که به چه چیزهایی باید می رسیدند و چه کاری برای آن باید بکنند. و امیدوارم که با جلو رفتن فصل این آرزوها هم جامۀ عمل بپوشند.”

۰ Comments