جایگزین مسیر

بازیکنان انگلیسی یونایتد در تور پیش فصل حاضر خواهند بود

by | تیر , ۱۷ , ۱۳۹۳

لوئیز فن خال سرمربی جدید تیم منچستریونایتد می خواهد بازیکنان انگلیسی این تیم در تور پیش فصل 2014 یونایتد در آمریکا حضور داشته باشند. در این صورت این بازیکنان پس از استراحتی کمتر از یک ماه باید به اردوی تیم اضافه شوند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – لوئیز #فن_خال اطمینان داده است که وین رونی, دنی ولبک, فیل جونز, لوک شاو و کریس اسمالینگ در تور پیش فصل #منچستریونایتد در #آمریکا حاضر خواهند بود. به همین خاطر این بازیکنان باید در کمتر از 4 هفته پس از حذف زودهنگام تیم ملی انگلستان از رقابت های جام جهانی به تیم اضافه بشوند. این تصمیم فن خال نشان دهنده عزم او برای موفقیت با یونایتد در فصل آینده می باشد.

تیم ملی #انگلستان پس از حضوری ناموفق در برزیل با کسب تساوی بدون گل در برابر کاستاریکا به خانه برگشتند و بازیکنان حداقل اطمینان داشتند که 4 هفته می توانند استراحت کنند اما با این تصمیم آنها باید به همراه تیم به کالیفورنیا سفر کنند تا تمرینات خود را از 18 جولای در آمریکا آغاز کنند. در این صورت آنها چند روز کمتر از یک ماه فرصت استراحت داشته اند.

با وجود حضور وین رونی در هر سه بازی سه شیرها, حضور ولبک در دو بازی اول و حضور اسمالینگ, جونز و شاو در بازی آخر فن خال از هر 5 بازیکن انگلیسی یونایتد خواسته است تا حداقل در 4 بازی تور پیش فصل حضور داشته باشند.

اما رابین فان پرسی به دلیل حضور در مراحل پایانی رقابت های جام جهانی احتمالا در ماه آگوست به ترکیب تیم اضافه شود, اما جدا از رابین, این مربی 62 ساله می خواهد همه بازیکنان تیم را در اختیار داشته باشد تا مراحل بدنسازی تیم به خوبی انجام شود و او بتواند پیش از شروع لیگ کارهای تاکتیکی مدنظر خودش را در تیم اعمال کند.

فن خال هم اکنون به همراه تیم ملی هلند در برزیل حضور دارد و باید فردا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی به مصاف آرژانتین برود. با نهایی شدن خرید آندر هررا از اتلتیک بیلبائو و لوک شاو از ساوتهمپتون و تمدید قرارداد آنتونیو والنسیا, این مربی هلندی امیدوار است تا پایان جام جهانی دیگر بازیکنان مدنظر او خریداری شوند. احتمالا در روزهای آینده قرارداد جونز و دیوید دخیا نیز تمدید بشود.

رونالد #دی_بوئر دستیار سرمربی آژاکس که سابقه بازی کردن برای فن خال را در گذشته در بارسلونا دارد, معتقد است این مربی هلندی گزینه عالی برای بازسازی یونایتد پس از ناکامی فصل گذشته می باشد. دی بوئر در مصاحبه خود با تاک اسپورت گفت:

فن خال بهترین مربی است که من در دوران بازیگری ام دیده ام. او بهترین فرصت را برای یک تیم فراهم می آورد تا به موفقیت برسد. هیچ کسی واقعا به تیم ملی هلند باور نداشت, اما من گفتم اگر یک فرد بتواند این تیم را عوض کند, آن شخص لوئیز فن خال می باشد. این حرف درباره منچستریونایتد نیز صدق می کند. البته گاهی اوقات شما به کمی خوش شانسی نیاز دارید, همانند آنچه ما در این رقابت ها دیدیم و چنین اتفاقی نیز برای منچستریونایتد رخ می دهد.

در بلند مدت شما با او به موفقیت خواهید رسید, اما آیا شما صبر لازم را دارید؟ او می تواند قهرمان لیگ برتر شود یا شاید قهرمان لیگ قهرمانان, اما البته که این اتفاق آنچنان با دیدی واقعی گرا همخوانی ندارد.

۰ Comments