جایگزین مسیر

بازیکنان جدید آکادمی یونایتد

by | تیر , ۱۲ , ۱۳۹۵

بازیکنان جدید آکادمی یونایتد

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – باشگاه منچستر یونایتد نام هشت نفر دانش آموز برتر سال اولی را در بین نام های بازیکنان آکادمی خود قرار داده است؛ تمامی آنها واجد شرایط بازی برای تیم زیر ۱۸ سال در فصل ۲۰۱۶/۱۷ هستند.

تعدادی بازیکن با تجربه در بین آنها قرار دارد به طوریکه آنجل گومز به طور منظم در تیم فصل گذشته ی تامی مارتین قرار داشت. شماره ده با استعداد که با ۱۵ سال سن در جام حذفی جوانان بازی کرده، در آخرین روز ماه آگوست ۱۶ ساله شده و انتظار می رود که نمایش مؤثری علاوه بر سه گل خود در لیگ زیر ۱۸ سال از خود به جای گذارد.

هافبک متحرک و پویا، آیدان بارلو، و بازیکن انگلیسی زیر ۱۷ سال، جورج تانر، نیز برای زیر ۱۸ ساله ها در فصل ۲۰۱۵/۱۶ گل زنی کردند. جیک بارات و هری اسپرات نیز بازی خود را در این تیم شروع کردند. در عین حال دوست مدافع آنها لوکا ارکولانی پس از آمدن به باشگاه از تیم ایتالیایی فورلی، نیمکت نشین شد.

مدافع دیگر، مکس دون، تنها جوان از این گروه است که متولد شهر منچستر می باشد؛ اگر چه بارلو از شهر نزدیک سالفورد می آید. در همین حال، کاپیتان پر استعداد جوانان جمهوری ایرلند، لی اوکانر، از واترفورد به یونایتد آمد؛ جاییکه بازیکن سابق قرمزها جان اوشی به دنیا آمده است.

دانش آموزان برتر سال اولی در فصل ۲۰۱۶/۱۷: آیدان بارلو، جیک بارات، مکس دون، لوکا ارکولانی، آنجل گومز، لی اوکانر، هری اسپرات، جورج تانر.

۰ Comments