جایگزین مسیر

مقابله بازیکنان یونایتد با تاکتیک های سخت رئیس

by | شهریور , ۱۹ , ۱۳۹۴

مقابله بازیکنان یونایتد با تاکتیک های سخت رئیس

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – بازیکنان ارشد منچستر یونایتد از روش های تمرین سفت و سخت و محدود کننده لوئیس فن خال شکایت کردند. وین رونی و مایکل کریک در ابتدای فصل با مربی هلندی در این زمینه صحبت کردند.

یونایتد با باخت ۲-۱ در برابر سوانسی پیش از وقفه بازی ها برای بازی های ملی، شروعی غیر قانع کننده ای در این فصل داشته است.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - مقابله بازیکنان یونایتد با تاکتیک های سخت رئیس - فن خال و گیگز

روزنامه تایمز از شکایت بازیکنان در برابر کمبود خلاقیت در تیم گزارش داد. این روزنامه ادعا می کند که اعضای تیم لوئیس فن خال بیشتر گرفتار دستورالعمل های بازی لوئیس فن خال هستند تا بتوانند تیم حریف را به چالش بکشند.

این اعلام شکایت چندین هفته پیش صورت گرفته است اما هنوز هیچ نشانه پیشرفتی در عملکرد این فصل دیده نشده است. یونایتد در این فصل در ۴ بازی، ۳ گل به ثمر رسانده است که یکی از آنها گل به خودی کایل واکر بوده است.

طرفداران و کارشناسان از فوتبالی که یونایتد تحت هدایت لوئیس فن خال بازی می کند شکایت کرده اند.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - مقابله بازیکنان یونایتد با تاکتیک های سخت رئیس - لوئیس فن خال

مربی سابق آژاکس، بارسلونا و بایرن مونیخ با سابقه درخشان خود به اولدترافورد آمد. او مسئول بازگشت باشگاه به قله فوتبال انگلستان است.

در فصل گذشته او حداقل خواسته یونایتد برای بازگشت به لیگ قهرمانان را انجام داد. اما در این فصل از او انتظار می رود که برای به دست آوردن قهرمانی در لیگ برتر تا لحظات آخر بجنگد.

۰ Comments