جایگزین مسیر

بازیکن های هلندی باشگاه منچستر یونایتد(7)

by | خرداد , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-لوییس فن خال به عنوان سرمربی باشگاه منچستر یونایتد انتخاب شد و او اولین مربی غیر بریتانایی منچستر یونایتد لقب گرفت و در این قسمت می خواهیم به یکی دیگر از بازیکنان هلندی بپردازیم.

ریموند ون در گوو:

محل تولد: اودنزال

زمان پیوستن به منچستر یونایتد: تابستان 1996 از ویتس آرنهم

مدت حضورش در منچستر یونایتد: 6 فصل(1996 الی 2002) 60 بازی

سرالکس فرگوسن برای اینکه یک دروازه بان ذخیره خوب برای پیتر اشمایکل داشته باشد ریموند ون درگوو را برای اینکه ذخیره پیتر اشمایکل شود و اینکه زمانی که پیتر نتواند به بازی برسد دروازه بانی را داشت باشد به همین خاطر او را به خدمت گرفت.ریموند در سن 33 سالگی به منچستر یونایتد ملحق شد.

ریموند در منچستر یونایتد زیاد به چشم نیامد او تنها یک فصل بعد از اینکه پیتر اشکمایکل از منچستر یونایتد جدا شد توانست درون دروازه منچستر یوناتید بایستد که موفق شد به همراه این تیم لیگ برتر را کسب کند در واقعا سرالکس فرگوسن او را بیشتر در بازی های اروپایی درون دروازه می گذاشت و حتی او در برخی بازی ها به جای فابین بارتز یا بوسنیچ درون دروازه منچستر یونایتد می ایستاد.

رینموند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با منچستر یونایتد در برابر دورتمند قرار گرفت که لحظه ای بسیار دردناک در این بازی برای این دروازه بان رقم خود و این بازی را دورتمند موفق شد با شکست منچستر یونایتد جواز حضور در فینال را کسب کند او در این بازی با توجه به عملکرد خوبش نتوانست مانع شکست 1-0 یونایتد در برابر دورتمند شود.

نقل قولی درباره این بازیکن:

سرالکس فرگوسن:“من فکر می کنم ریموند بازی های خوبی برای منچستر یونایتد به ثبت رساند او در بازی هایی که برای ما انجام می داد بسیار عالی کار می کرد و در هر بازی پیشرفتی خوبی می کرد.”

۰ Comments