جایگزین مسیر

باستین شوانشتایگر پیشنهادی از سوی منچستر یونایتد دریافت کرد

by | خرداد , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانمنچستر یونایتد برای هافبک بایرن مونیخ پیشنهادی 20 میلیون پوندی ارائه داده است.

به گزارش گل منچستر یونایتد پیشنهاد رسمی خود را برای خرید شوانشتایگر ارائه داده اند و یونایتد می خواهد با پیشنهادی خوب این بازیکن را به اولدترافورد منتقل کند.

اگر چه باستین شوانشتایگر یک چهره تاثیر گذار در بایرن مونیخ به شمار می رود اما انتظار می رود به دلیل اینکه این بازیکن سال آینده 30 ساله می شود با پیشنهاد 20 میلیون پوندی منچستر یونایتد موافقت کنند.

باسیتن در دوران حضور فن خال در بایرن مونیخ زیر نظر این مربی هلندی کار کرده است  پس از گفتگوهایی که از سوی نزدیکان این بازیکن شنیده می شود و بنا به گزارشات منچستر یونایتد با قاطعیتی که دارد مطمئن است که این هافبک را می تواند در این تابستان به خدمت بگیرد.

منچستر یونایتد که تابستان گذشته عملکرد خوبی در نقل و انقتلات نداشتند می خواهند در این تابستان جبران کنند مدیر اجرایی منچستر یونایتد ادوودوارد می خواهد بازیکنان بزرگی را به یونایتد بیاورد اما تاکنون هیچ خریدی از سوی او تایید نشده است و بسیار نا امید کننده ظاهر شده است.

تا آنجا که طرفداران منچستر یونایتد می دانند این تیم باید در این تابستان خریدهای خوبی انجام بدهد و می توان گفت که قرارداد لوک شاو به زودی علنی می شود اما این بازیکن اصلی ترین نقطه ضعف منچستر یونایتد به حساب نمی آید.

مسلما این حقیقت وجود دارد که فن خال به وودوارد دستور داده است که تا بعد از اتمام جام جهانی نباید هیچ خریدی علنی شود و خرید ها بعد از اتمام این رقابت ها معرفی خواهند شد.

این مربی هلندی بر این باور است که در اواسط ماه جولای هیچ خریدی تایید نخواهد شد و در اواسط این ماه وقت علنی کردن و بازسازی تیم نیست و همه چیز بعد از اتمام جام جهانی مشخص خواهد شد.

منچستر یونایتد باید پس از تابستان گذشته که در انتقال سسک فابگراس هررا و خدیرا شکست خوردند هنوز نیز به بازیکن های بزرگ دنیا لینک می باشند و مدنظر این تیم برای این تابستان قرار دارند.

شوانشتایگر را می توانیم یکی از خرید های منچستر یونایتد به شمار آورد اما این انتقال بسیار سخت خواهد بود و قطعا سران یونایتد نمی خواهند اشتباه سال گذشته را تکرار کنند طوری که شنیده می شود تماسی از سوی سران یونایتد با این بازیکن آلمانی گرفته شده است و یونایتد می خواهد با خرید های خود بار دیگر به لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

۰ Comments