جایگزین مسیر

باشگاه اندرلخت قصد فروش هافبک خود در ژانویه را ندارد

by | دی , ۲۰ , ۱۳۹۶

باشگاه اندرلخت قصد فروش هافبک خود در ژانویه را ندارد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – لیندر دندونکر هافبک دفاعی جوان و مستعد تیم اندرلخت بلژیک میباشد و گفته میشود باشگاه های وستهم و منچستریونایتد به دنبال به خدمت گیری او هستند.

سرمربی باشگاه اندرلخت بلژیک اعلام کرده آنها فقط در صورتی حاضر به فروش دندونکر میشوند که پیشنهاد اغوا کننده ای به دستشان برسد.این هافبک دفاعی به بازیکن بسیار مهمی در ترکیب تیم بلژیکی تبدیل شده و به آنها کمک کرد تا فصل قبل قهرمان لیگ داخلی بلژیک شده و تا مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ اروپا بالا بیایند.آنها در این مرحله و در وقت های اضافی بازی را به منچستریونایتد واگذار کردند.

گفته میشود این بازیکن ۲۲ مورد توجه منچستریونایتد است و باشگاه وستهم نیز برای به خدمت گیری او در حال آماده کردن پیشنهاد است.اما سرمربی آنها اعلام کرده باید پیشنهاد بسیار بزرگی به دستشان برسد تا حضر شوند او را در ماه ژانویه به فروش برسانند و تمایل آنها برای فروش این بازیکن در انتهای فصل میباشد زیرا میخواهند در این فصل از عنوان قهرمانی خود در لیگ داخلی دفاع نمایند.

او تنها در صورتی ما را ترک خواهد کرد که پیشنهاد اغوا کننده ای به دستمان برسد.در شش ماه آینده او باید سطح بسیار بالایی از خود نشان دهد و پس از آن ما آمادگی این را خواهیم داشت تا روی یک انتقال بزرگ کار کنیم.

دندونکر اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۳ برای باشگاه اندرلخت انجام داد و از آن زمان تا کنون در ۱۵۰ بازی برای این تیم به میدان رفته است.لازم به ذکر است او تا سال ۲۰۲۱ با باشگاهش قرارداد دارد.

۰ Comments