جایگزین مسیر

منچستر یونایتد اعلام کرد وین رونی فروشی نیست

by | اردیبهشت , ۱۹ , ۱۳۹۲

باشگاه منچستر یونایتد امروز با تاکید بر این مسئله که این مهاجم ملی پوش انگلیسی فروشی نیست به شایعات درباره آینده وین رونی در باشگاه واکنش نشان داد.

پس از اعلام بازنشستگی شوک آور سر آلکس فرگوسن در روز چهارشنبه, گزارش شد که رونی در مکالمه ای خصوصی دو هفته قبل با این مرد اسکاتلندی از علاقه اش برای ترک باشگاه صحبت به میان آورده است.

با وجود این امروز باشگاه یونایتد این شایعه را رد کرد. سخنگوی باشگاه گفت: وین رونی فروشی نیست.

سلسله شایعاتی درباره رابطه نامناسب وین رونی با مربی پیشین خود در اورتون یعنی دیوید مویس بر سر زبان ها افتاده بود کسی که انتظار می رود به طور رسمی امروز به عنوان جانشین سر آلکس فرگوسن در الدترافورد منصوب شود.

رونی اولین بازی خود در اورتون را زمانی که مویس سرمربی اورتون بود در سال 2002 انجام داد و دو سال بعد با قراردادی 27 میلیون پوندی به یونایتد ملحق شد,  انتقالی که او را تبدیل به گرانترین بازیکن نوجوان جهان کرد.

موقعیت این مهاجم در یونایتد در هفته های اخیر پس از اینکه او در مسابقه  حساس یونایتد در چارچوب مرحله حذفی  لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید بر روی نیمکت نشست , دچار تزلزل شده است.

این بازیکن 27 ساله که  قبلا در سال 2010 از باشگاه درخواست انتقالش را کرده بود بعدا نظرش را عوض کرد و قراردادی 5 ساله با یونایتد امضا کرد.

۰ Comments