جایگزین مسیر

باشگاه یونایتد به دنبال نهایی کردن انتقال بازیکن صرب

by | فروردین , ۲۰ , ۱۳۹۳

گزارش ها از صربستان حاکی از این مطلب است که منچستریونایتد در آستانه علنی کردن انتقال یک بازیکن صبرستانی به یونایتد قرار دارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – روزنامه صربستانی بلیچ گزارش کرده است که انتظار می رود بزودی تایید رسمی منتشر اعلام شود, اما هنوز نامی از هیچ بازیکنی داده نشده است.

بلیچ یکی از اولین روزنامه هایی بود که انتقال نمانیا ماتیچ به چلسی را در تابستان گزارش داد و اکنون گزارش دیگری درباره یونایتد منتشر کرده است.

اگر این خبر صحت داشته باشد و بازیکنی در راه انتقال به یونایتد قرار داشته باشد, این بازیکن کدام یک از کاندیداهای زیر می تواند باشد.

شاید منچستریونایتد قصد دارد آدام لیاچیچ را پس از درخشش در رم به الدترافورد برگرداند. لیاچیچ در فصل جاری 5 گل و 3 پاس گل در 12 بازی که برای رم انجام داده است, در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

بازیکن صبر بنفیکا, لازار مارکوویچ گزینه دیگری است که همه اکنون درباره او صحبت می کنند. این بازیکن 20 ساله توانسته در تنها فصل جاری به تیم اصلی بنفیکا راه یابد.

گزینه دیگر هافبک توئنته دوسان تادیچ می باشد که در اوایل فصل جاری اعتراف کرده بود که از علاقه منچستریونایتد به او هیجان زده شده است. البته شاید گزینه ای که بیشتر احتمال دارد یونایتد برای خرید او اقدام کند, مدافع صرب دورتموند, نون سوبوتیچ باشد.

این گزینه های بالایی, بازیکنان صربستانی بودند که احتمال دارد با این گزارش در ارتباط باشند.

[highlight]نظر شما چیست؟ آیا یونایتد به دنبال خرید یک استعداد جوان می باشد یا یک بازیکن باتجربه صبرستانی؟[/highlight]

۰ Comments