جایگزین مسیر

بالاگو: انتقال مسی به لیگ برتر می تواند اتفاق افتد

by | آبان , ۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-بالاگو می گوید لیونل مسی نسبت به دو الی سه سال گذشته به انتقال به لیگ برتر نزدیک تر شده است و ممکن است این انتقال نیز اتفاق افتد.

روز جمعه در رزونامه های بریتانیایی آمده است که چلسی , منچستر یونایتد و منچستر سیتی در حال تلاش هستند تا لیونل مسی را راضی کنند به لیگ برتر انگلستان منتقل شود.

بالاگو به Sky Sports News HQ گفت:

او ( مسی ) گفت در حال حاضر اینجا هستم و تمام تمرکزم اکنون روی بارسلونا می باشد.او به مدت طولانی در بارسلونا حضور داشته است او در آنجا به بازیکن بزرگی تبدیل شده است…اما بنا به خبر ها می توان حدث زد یکی از باشگاه ها به جذب وی نزدیک می باشد و هفته گذشته دو بار نمایندگان خود برای مذاکره با مسی را به آنجا فرستاده اند.

می توان اینگونه گفت” بله , ما گوش می دهیم شما چه می گویید؟”این بدان معنا نیست که او در حال انتقال است اما می توان گفت او نیز دوست دارد به تیم دیگری منتقل شود چیزی که در دو الی سه سال گذشته وجود نداشت.

مسی از سال ۲۰۰۱ با بارسلونا بوده است و همچنین در صحبت هایش گفته بود که می خواهد در این باشگاه کاتالان بازنشسته شود.

بالاگو در صحبت هایش گفته است که مسی از مسائل مالیاتش به شدت ناراضی است و این کارشناس اسپانیایی توضحیاتی در این مورد می دهد.او گفت:

چطور می توانید مسی را راضی کنید در بارسلونا بماند شاید این یک پروژه باشد شاید با مربی اش رابطه خوبی نداشته باشد.این ها مسائلی است که می توان درباره مسی گفت.

او در وضعیتی قرار دارد که از مسئله مالیاتی اش بسیار ناراضی است و شاید می خواهد به همراه دو فرزندش یک چالش جدید تجربه کند و در حال یادگیری زبان جدیدی است.

این چند مطلبی است که می توان جذاب تلقی شود اما این بدان معنا نیست که او در حال انتقال می باشد.

۰ Comments