جایگزین مسیر

بایرلورکوزن ۰-۵ منچستریونایتد|5 نکته ای که آموختیم

by | آذر , ۷ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از پیروزی 5-0 منچستریونایتد برابر بایرلورکوزن , اکنون قصد داریم نگاهی بیاندازیم به 5 نکته ای که ما از نتیجه و عملکرد یونایتد در بازی دیشب آموختیم.

.

زمانی که یونایتد روی غلطک می افتد, آنها عالی هستند

صحبت های زیادی درباره ماهیت توقف ناپذیر همسایه های یونایتد, سیتی گفته شده است, درباره اینکه , زمانی که آنها در بهترین فرم خود قرار دارند, نمی شود آنها را متوقف کرد. خود یونایتد شاهد خوبی است برای این ادعا, اگر به دربی های بین این دو تیم نگاه کنیم. اما شیاطین سرخ نیز ثابت کردند که اگر در فرم ایده ال خود باشند, تهدیدی محسوب می شوند. دیوید مویز پس از بازی گفت که این بازی, بهترین عملکرد تیم او در فصل جاری بوده است و عملکرد یونایتد در این دیدار, بالاتر از سه بازی برتر یونایتد در فصل جاری قرار دارد. بازی برابر سوانزی در هفته اول لیگ برتر, دیدار برابر آرسنال قبل از وقفه بازی های ملی و بازی رفت یونایتد برابر لورکوزن در الدترافورد, اگر یونایتد چنین بازی هایی را به نمایش بگذارد, کمتر حریفی می تواند در مقابل آنها دوام بیاورد.

.

معمای کاگاوا ادامه می باید

شینجی کاگاوا در پستی بازی کرد که مردم کل فصل مصرانه خواستار بازی کردن این هافبک ژاپنی در آن پست بودند و او فوق العاده ظاهر شد. این بازیکن ژاپنی در پست شماره 10 مغز متفکر بیشتر حرکات یونایتد بود و همکاری بی نظیری با وین رونی داشت. این گره برای دیوید مویز سخت تر شد – آیا کاگاوا, رونی و رابین می توانند در یک تیم جضور داشته باشند و عملکرد عالی داشته باشند؟

.

فوق العاده بودن رونی

شاید او در کسری از ثانیه مبدل به بازیکن بداخلاقی در بازی برابر کاردیف شد اما رونی همچنان برترین بازیکن یونایتد در فصل جاری می باشد. سرعت او – قابلیتی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد – برای بازی مبتنی بر ضد حملاتی که دیوید مویز از بازیکنانش می خواهد بسیار مهم است. او فصل گذشته جایگاه خود را در تیم ازدست داد اما مربی نمی خواست حتی رویای ازدست دادن او در فصل جاری را ببیند.

.

گیگز ثابت کرد که هنوز توانایی دارد… تقریبا

رایان گیگز عالی بود. شکی نیست که سطح بالای بازی او در واقع دائمی است و حرکاتش با توپ همانند پاسی که برای نانی فرستاد تا گل پنجم تیم را به ثمر برساند, نفیس بود. این حرف بدین معنا نیست که او هنوز می تواند در هر بازی چنین عملکردی به نمایش بگذارد, همانطور که نمایش هایی پرفزار و نشیب از او در فصل جاری دیده ایم. او چنین بازی را برابر تیمی همچون لورکوزن به نمایش گذاشت اما شرایط در بازی برابر تیم های برتر در انگلستان و قاره اروپا متفاوت است.

.

… که مشکلات خط هافبک یونایتد را برجسته می سازد

مویز باید کاری بر خلاف میلش در پنجره نقل و انتقالات انجام دهد- او چطور می تواند یک هافبک وسط پیدا کند که به تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان کمک کند تا بتواند در این رقابت ها مبارزه کند؟ یونایتد با بازیکنی که بزودی 40 ساله می شود و یک مدافع وسط که تازه از مصدومیت برگشته است در بازی برابر بایر لورکوزن در خط هافبک بازی کرد. این ترکیب در این بازی نتیجه داد اما مطمئنا در طول فصل جواب نخواهد داد, همانطور که قبلا دیده ایم.

۰ Comments