جایگزین مسیر

بایرن برای هافبکش 32 میلیون پوند می خواهد

by | خرداد , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش میرر سران بایرن مونیخ و پپ گواردیولا مشکلی با خروج شواینی ندارند اما مبلغ بالای 32 میلیون پوند را می خواهند.

تقریبا 20 روز پیش بود که شایعات مبنی بر علاقه ون خال به شواینی شروع و شد و دلیل کنار گذاشتن کروس را هم همین موضوع اعلام شد.

ون خال و شواینی رابطه ی بسیار خوبی با یکدیگر دارند و در صورتی که ون خال مبلغ درخواستی بایرن را حاضر شود بپردازد بعید است مشکلی برای این انتقال وجود داشته باشد.

باید به این نکته توجه کرد که خرید شواینی 29 ساله با این چنین مبلغ هنگفتی تنها راه حلی برای نهایتا 4 سال یونایتد است و اگر ون خال می خواهد یونایتد را از نو بسازد نباید شاگرد سابقش را به خدمت بگیرد.

البته یک فرضیه دیگر هم هست و اینکه ون خال علی رغم بازسازی شیاطین سرخ می خواهد دوران با افتخاری را داشته باشد و می خواهد در کنار جوانان,ستارگانی را هم جذب کند تا بتواند در سه سال حضورش بر روی نیمکت اولدترافورد جام هایی را هم جذب کند.

با توجه به سبک بازی مد نظر گواردیولا با برگشت تیاگو از مصدومیت دیگر اشنایگر خیلی سخت بتواند بازی کند و با توجه به محبوبیت او در صورتی که روی نیمکت باشد فشار زیادی بر روی گواردیولا و هافبکان بایرن خواهد بود و فروشش بهترین راه حل است.

البته میرر خبر جالبی را منتشر کرد و مدعی شد در صورتی که شواینی به یونایتد برود,سسک فابرگاس به مربی سابقش خواهد پیوست و راهی الیانز ارنا می شود.

شما با حضور شواینی موافقید و یا فابرگاس؟؟لازم است بدانید قیمت هر دو تقریبا یکی می باشد.

۰ Comments