جایگزین مسیر

با اعلام اسامی،والنسیا،اورا،کاگاوا و چیچا و نانی هم به برزیل می روند

by | اردیبهشت , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-

چهار روز پیش میگل هررا لیست سی نفره تیم ملی مکزیک را اعلام کرد.بر این اساس خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو هم به تیم ملی دعوت شده است و در این رقابت ها کاپیتان پنجم این تیم است.گفتنی است چیچا 58 بازی ملی دارد و پس از سالسیدو،مارکز و گواردادو و دوس سانتوس پنجمین بازیکن با تجربه مکزیک در برزیل است.

دیروز آلبرتو زاکرونی اسامی ژاپنی ها را اعلام کرد که نام شینجی کاگاوا،هافبک بازیساز منچستری ها به چشم می خورد.کاگاوا یکی از مردان اصلی زاکرونی به شمار می آید و با 54 بازی ملی،هفتمین بازیکن با تجربه ژاپنی ها به حساب می آید.

دیروز همچنین رینالدو رودا هم اسامی تیم ملی اکوادور را منتشر کرد که بر این اساس،لوییس آنتونیو والنسیا به عنوان کاپیتان سوم اکوادور در جام جهانی حاضر خواهد بود.او پس از والتر آیووی و سگوندو کاستیلو سومین بازیکن با تجربه اکوادور در برزیل خواهد بود.

امروز همچنین دیدیه دشام اسامی فرانسوی ها را اعلام کرد.پاتریس اورا به عنوان مدافع چپ اصلی و کاپیتان سوم خروس ها در برزیل حاضر خواهد بود.او پس از فرانک ریبری و کریم بنزما،باتجربه ترین بازیکن فرانسه به حساب می آید.

دقایقی پیش هم سرمربی تیم پرتغال اسامی این تیم را اعلام کرد که نام نانی در بین بازیکنان حاضر در برزیل به چشم میخورد.

اسامی تیم هلند هنوز اعلام نشده و انتظار می رود با اعلام اسامی این تیم و دعوت فن پرسی،شمار یونایتدی های حاضر در برزیل به 14 نفر برسد.حتی اگر الکساندر بوتنر به تیم ملی هلند دعوت شود یا کلورلی و کریک به نحوی به ترکیب اصلی انگلیس برسند،شمار یونایتدی ها افزایش بیابد.

اسامی یونایتدی های حاضر در برزیل:

داوید دخیا-فیل جونز-کریس اسمالینگ-خوان ماتا-وین رونی-دنی ولبک-عدنان یانوزای-مروانه فلینی-شینجی کاگاوا-پاتریس اورا-آنتونیو والنسیا-خاویر هرناندز-نانی-رابین فن پرسی-الکساندر بوتنر-مایکل کریک-تام کلورلی

قرمز:حضور قطعی در جام جهانی

آبی:حضور به احتمال زیاد در جام جهانی پس از اعلام لیست

سبز:شانس کم برای حضور در جام جهانی

۰ Comments