جایگزین مسیر

با توجه به صحبت های ایجنت اورا به احتمال زیاد او در یونایتد باقی خواهد ماند

by | اردیبهشت , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-طی چند روز گذشته رسانه های بریتانیایی درباره حضور پاتریس اورا در تیم یوونتوس خبرهایی را منتشر کرده اند که او می خواهد با رقمی آزاد راهی این تیم تورینی شود این انتقال برای اورا نمی تواند بد باشد و همچنین به او این فرصت را می دهد که فصل آینده نیز در لیگ  قهرمانان حضور داشته باشد.

او در این چند روز به شدت به این تیم ایتالیایی لینک می باشد و به ادعا رسانه ها او با یوونتوس بک قرارداد امضا کرده است یا  اینکه به زودی قرارداد خود را با یوونتوس به امضا خواهد رساند.

کالچیو مرکاتو به نقل از نماینده اورا یعنی پاستورلو گزارش می دهد که نماینده اورا این قرارداد را تکذیب کرده است و او به یوونتوس نخواهد پیوست اما پیوستن به یووه سخت خواهد بود زیرا او می خواهد در منچستر یونایتد بماند و حتی یونایتد نیز اجازه خروج او را نمی دهد.

پاستورلو گفت:این بازیکن به تورین منتقل نشده است این واقعیت وجود دارد که کنته سرمربی یووه به او علاقه مند می باشد اما فکر می کنم او در منچستر یونایتد باقی بماند.انتقال او به یوونتوس بسیار دشوار می باشد.

دیلی میل طی مقاله ای گفت:پاتریس اورا روز جمعه برای حضور در تست پزشکی در تورین حضور داشته است که بسیار زود پاستورلو این شایعه را تکذیب کرد.

۰ Comments