جایگزین مسیر

با حذف شیلی یونایتد جدی تر برای جذب دو ستاره این تیم اقدام می کند

by | تیر , ۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

سایت مجله ی #فرانس فوتبال بعد از باخت شیلی در برابر برزیل که می توانست رخ ندهد علاوه بر تحلیلی از بازی به آینده ی ستارگان دو تیم که صحبت جدایی شان هست پرداخت و سانچز و ویدال در این لیست بودند.

این مجله در سایت خود نوشت مطمئنا یونایتد این بازی را به دقت در نظر گرفته است چرا که در جمع 22 بازیکن حاضر در میدان سه تن مد نظر این باشگاه می باشند و احتمال حضور آن ها در اولدترافورد بسیار است.

1.الکسیس سانچز

یونایتد و لیورپول بر سر این بازیکن جدال خواهند کرد و هر دو خواهان ستاره ی بارسلونا می باشند.#سانچز 25 ساله به تنهایی بار حمله ی شیلی را به دوش می کشد و الحق بازی های بسیار خوبی را از خود ارائه داده است.

او به نظر می آید از نیوکمپ جدا خواهد شد و وودوارد تما تلاشش را می کند تا بتواند او را به اولدترافورد بیاورد.پقیمت حدودی این وینگر تکنیکی 30 میلیون یورو می باشد که یونایتد برای این مبلغ اعلام آمادگی کرده است و تنها رضایت خود سانچز می ماند.

2.لوئیز گوستاوو

اگر چه احتمالش کم است اما شاید او هم در اولویت های بعدی ون خال برای میانه ی زمین یونایتد باشد.ستاره ی سابق بایرن مونیخ و کنونی و#ولفسبورگ نمایش های خوبی داشته است اما در مورد توانایی حل مشکلات میانه ی زمین تیمی مانند یونایتد کمی جای بحث دارد.

به هر حال در صورتی که یونایتد در جذب اهداف اصلی اش موفق نباشد باید به #گوستاوو هم فکر کرد.

3.ویدال

اصلی ترین و حتی می توان گفت بهترین گزینه برای ون خال است.

تمام خصوصیات برای بازی در پست هافبک در یک تیم لیگ برتری را دارد و از همه جوانب خوب کار می کند.

یونایتد و آرسنال باید برای جذب او تلاشش کنند و حاضر به پرداخت 45 میلیون یورو باشند که به نظر می آید ون خال برای #ویدال 27 ساله حتما این مبلغ را بپردازد.

۰ Comments