جایگزین مسیر

با وجود فوت مالک باشگاه ، ون خال بودجه لازم برای خرید بازیکن را در اختیار خواهد داشت

by | خرداد , ۸ , ۱۳۹۳

اگرچه مالکوم گلیزر مالک باشگاه یونایتد در روز گذشته از دنیا رفت ، اما لوئی فن خال ، برای خرید بازیکن جدید در تابستان بودجه ای معادل 150 میلیون پوند در اختیار خواهد داشت.

پایگاه هوادارن منچستریونایتد در ایران – تیم یونایتد امروز در غم از دست رفتن مالک آمریکائی 86 ساله خود است که در سال 2005 ، با 790 میلیون پوند کنترل باشگاه را بدست گرفت. اگرچه این خبر شوک بزرگی برای شیاطین سرخ است ، اما انتظار نمی رود که معاملات این تیم متوقف شود.

در حالیکه پسران گلیزر (برایان، جوئل و آورام) کنترل کلی باشگاه را بدست گرفته اند ، اد وودوارد ، نائب رئیس اجرائی تیم ، کنترل امور روزانه را بدست خواهد گرفت و با توجه به اینکه خانواده گلیزر، به طور کامل پشتیبان انتخاب فن خال هستند، قول آنها برای بودجه 150 میلیون پوندی برای تابستان، همچنان پابرجاست.

Glazer-brothers-001

با توجه با شایعاتی که در اطراف تیم وجود دارد ، به نظر می رسد فن خال برای تقویت تیم ، به خصوص در خط دفاعی و هافبک، بدنبال جذب دو بازیکن فاینورد (کلایسی و ایندی) با مبلغ 30 میلیون پوند است. همچنین سرمربی هلندی به جذب مدافع آلمانی دورتموند ، یعنی متس هولمس هم علاقه مند است؛ اما روزنامه های اسپانیایی از توافق یونایتد با مدافع برزیلی اتلتیکومادرید ، یعنی میراندا ، با مبلغ 24 میلیون پوند خبر می دهند.

۰ Comments