جایگزین مسیر

بخش دوم – تصمیم بزرگ لوییس فن خال : فن پرسی یا فالکائو ؟

by | آذر , ۶ , ۱۳۹۳

بخش  دوم :

فالکائو 28 ساله از مصدومیت 1 ماهه اش بازگشت . بازیکن ملی کلمبیا یکی از 6 بازیکنی بود که در تابستان گذشته خریداری شد و شاید در کنار دیماریا هیجان انگیز ترین خرید های منچستر بودند. او مهاجم گلزنی است  , علیرغم  آمار 5 بازی 1 گل او , از زمان ورود او به منچستر ای اولین باری است که او کاملا آماده است.

حقیقت این است که شاید 3 هفته ی آینده آخرین فرصت فن پرسی باشد.

فن پرسی در شرایط خوبی قرار ندارد و با تعویض شدن او در 2 بازی قبلی با بازیکنی مثل جیمز ویلسون میتوان فهمید که اعتماد فن خال به  فن پرسی چقدر است. مربی 63 ساله منچستر صبرش را کم کم از دست میدهد و بعد از گفته ی فن خاب مبنی بر آنکه فن پرسی تعویض شد تا ” سرعت بیشتر ” ی در حمله داشته باشیم , آینده ی فن پرسی را میتوان پیش بینی کرد.

فالکائو به صورت قرضی از موناکو آمده و امیدوار است بتواند قراردادش را در تابستان آینده با منچستر دائمی کند , به گفته ی بیشتر گزارشات 2 باشگاه بر سر 43 میلیو پوند به توافق رسیده اند. برای یک بازیکن 28 ساله رقم زیادیست اما چیزی که او تضمین میکند ” گل ” است.

چیزی نیاز به تغییر دارد و وقت زیادی برای تغییر نخواهد بود. جیمز ویلسون 18 ساله در چند هفته ی اخیر توانسته تصویر خوبی را از خود به جای بگذارد , شاید او آینده ی منچستر باشد.

البته با بازگشت فالکاو , این بازیکن کلمبیایی برای بدست آوردن موقعیت ثانیه شماری میکند. او در پورتو تقریبا در هر بازی یک گل زد و میخواهد آن شرایط را در انگلستان هم داشته باشد.

سود بزرگی خواهد بود اگر این اتفاق رخ دهد و بازی با هال سیتی و استوک سیتی در خانه میتواند آخرین شانس فن پرسی قبل از بازگشت فالکاو به  اوج باشد.

اما تنها تصمیم گیرنده لوییس فن خال است.

منبع : eurosport

لینک منبع : https://uk.eurosport.yahoo.com/blogs/pitchside-europe/louis-van-gaal-s-big-decision–robin-van-persie-or-radamel-falcao–180739164.html

۰ Comments