جایگزین مسیر

برای دی ماریا باید 40 میلیون پوند پرداخت

by | تیر , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

سایت مجله ی ورد ساکر که یکی از معتبرترین مجلات دنیا می باشد در تحلیلی مدعی شد رئال دی ماریا را خواهد فروخت اما چهل میلیون پوند برای ستاره اش می خواهد.

این مجله از یونایتد و #موناکو به عنوان اصلی ترین مشتریان ستاره ی 26 ساله برنابئو نام برد و البته مدعی شد بعید است #دی ماریا در اوج فوتبال خود راهی تیم موناکو شود و اگر یونایتد این پول بپردازد خرید بسیار محتمل است.

یونایتد تاکنون 60 میلیون پوند بازیکن در این تابستان خریداری کرده است و با توجه به بودجه ی اعلام شده که 150 میلیون پوند بوده است هیچ مشکلی برای خرید این بازیکن نخواهد داشت.

رئال در صدد خرید ستارگان جوانی مانند #ممفیس دیپای و جیمز رودریگز می باشد و همچنین قصد خرید یک مدفع و یک هافبک وسط هم دارد و راهی جز فروش دی ماریای ناراضی ندارد.

ون خال برای اینکه بتواند تماممشکلات یونایتد را حل کند حداقل سه خرید دیگر باید انجام دهد که یکی از آن ها در پست وینگر می باشد و از دید مجله ی ورد ساکر #رویس,سانچز و دی ماریا اصلی ترین گزینه های ون خال می باشد و در دسترس ترین گزینه ها دی ماریا و سانچز می باشد.

با اینکه این مجله از آرسنال به عنوان یکی از مشتریان اصلی دی ماریا نام نبرده است اما شانس کمی برای این تیم قائل شده است و احتمال داد شاید دی ماریا قدم در راه اوزیل بگذارد.

فرشته ی مادرید می تواند فرشته ی خوشبختی ون خال هم باشد و در صورت حضور او در اولدترافورد خط آتش باور نکردنی را شاهد خواهیم بود.بازی در برابر ون پرسی,رونی,عدنان,ماتا,دی ماریا کابوس هر تیمی خواهد بود.

یونایتد از دید #وردساکر به غیر از یک وینگ یک هافبک دیگر و یک مدافع دیگر جذب خواهد کرد و باید دید در نهایت چه کسانی در لباس سرخ شیاطین حاضر خواهند شد.

۰ Comments