جایگزین مسیر

برترین داستان فوتبالی که تاکنون شنیده اید…

by | خرداد , ۱۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران- 

شجاعت، روح، درام، موفقیت، لذت و تاریخ – اینها تنها بخشی از لغاتی هستند که با منچستریونایتد مترادف شده اند. دلیلی بر این که چرا ما بزرگترین باشگاه  در دنیا هستیم با برترین داستان فوتبالی که تاکنون وجود داشته است.

از مونیخ ۵۸ تا ومبلی ۶۸، از سر مت بازبی تا سر الکس فرگوسن، از سه گانه ۹۹ تا دوگانه ۲۰۰۸، بی‌شمار لحظه خاطره انگیز ، غم انگیز و شاد در تاریخ غرور آفرینمان داشته ایم. در طول هفته‌های پیش رو به برخی از آنها نگاهی خواهیم انداخت از چشمان اسطوره‌های گذشته و کنونی و البته طرفداران. آنهایی که این لحظه ها را دیده اند یا برتر از آن، می‌توانند با غرور بگویند : ” من آنجا بوده‌ام.”

هیچ باشگاه دیگری در انگلستان بیشتر از ما فاتح لیگ نبوده است. محبوبیت باشگاه در سطح جهان در حال گسترش است به نحوی که بازی پیش فصل ما با رئال مادرید در میشیگان را بیش از ۱۰۹۰۰۰ نفر از نزدیک تماشا کردند و رکورد تعداد تماشاچیان در یک مسابقه فوتبال در آمریکا را شکستند.

در مسیر تور ۲۰۱۵، از آغاز ژوئن ما برخی از مهم ترین و فراموش نشدنی ترین لحظات در تاریخ قرمزها را بازگو خواهیم کرد و آن را از زبان برخی از افراد کلیدی خواهیم شنید که کمک کردند برای رقم خوردن برترین داستان فوتبالی که تاکنون شنیده اید.

با ما همراه باشید.

 

 

۰ Comments