جایگزین مسیر

برد برابر ولفسبورگ ، شروعی خوب برای اکتبر طوفانی

by | مهر , ۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هوادارن منچستریونایتد در ایران-

منچستریونایتد با بازی برابر ولفسبورگ وارد ماراتنی هیجان انگیز از بازیهای دشوار متوالی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان شد. دیشب و در آستانه آغاز اکتبر، منچستریونایتد موفق شد با شکست دادن تیم قدرتمند ولفسبورگ اوضاع را در لیگ قهرمانان به حالت عادی برگرداند و شکست برابر پی اس وی را به فراموشی بسپارد. اما خوب است برای درک بهتر شرایط دشوار پیش رو نگاهی بیندازیم به بازی های پیش روی یونایتد:

سه بازی مهم و هر سه در خانه حریفان!

یونایتد در یکشنبه هفته آینده، ۴ اکتبر، میهمان آرسنال خواهد بود. تیم آرسن ونگر هر چند در لیگ قهرمانان با دو شکست اوضاع خوبی ندارد اما برد پرگلشان در آخرین بازی لیگ برتر نشان داد تا چه حد حریفی خطرناک هستند. یونایتد ها که برای نخستین بار از زمان جدایی سرالکس فرگوسن به صدر جدول رسیده اند دوست دارند با پیروزی در این بازی، علاوه بر شکست دادن رقیب سنتی، جایگاه خود در صدر جدول را هم حفظ کنند. کاری که انجام آن اصلا ساده نخواهد بود.

 

پس از این بازی بازیکنان با وقفه ای دو هفته ای برای بازی های ملی رو به رو می شوند. پس از آن یونایتد بار دیگر به زمین مسابقه بر می گردد.

شیاطین سرخ در شنبه، ۱۷ اکتبر باید به مصاف اورتون بروند. برنامه ریزی خاص لیگ برتر موجب می شود یونایتد در این بازی هم مهمان باشد. اورتون همواره رقیبی سخت برای یونایتد بوده است و بارها شیاطین سرخ را به دردسر انداخته است. اوضاع مناسب آنها در فصل جاری باعث می شود این بازی بیش از پیش سخت جلوه کند.

 

و در آخر زسکا موسکو:  چهارشنبه ۲۱ اکتبر یونایتد بار دیگر مهمان تیمی قدرتمند خواهد بود. این بار در چهارچوب لیگ قهرمانان و در برابر تیم زسکا موسکو روسیه. بازی در روسیه آن‌هم در این موقع از سال همواره سخت و دشوار بوده است. به علاوه زسکا در بازی دیشب در برابر پی اس وی نشان داد تا چه اندازه تیم خطرناکی است. اوضاع عجیب و غریب گروه منچستر نشان می دهد که شیاطین چنانچه می خواهند صعودی بی دغدغه داشته باشند، باید برای گرفتن امتیاز در این دیدار خارج از خانه تلاش کنند.

 

بازگشت به الدترافورد، دیدار با همشهری پر سر و صدا

باور کردنی نیست که یونایتد پس از بازی دیشب برای آن که دوباره در الدترافورد به زمین برود باید نزدیک به یک ماه صبر کند. ۲۵ اکتبر در دربی منچستر، یونایتد به مصاف سیتی می رود.  چنانچه یونایتد در بازی های مقابل آرسنال و اورتون به روند خوب خود ادامه داده باشد، این بازی می تواند به نحوی جدال دو تیم صدر جدول هم باشد.

اتمام اکتبر با بازیهای (به ظاهر) ساده تر

یونایتد ۲۸ اکتبر در خانه در چهارچوب جام اتحادیه میزبان میدلزبرو خواهد بود. هم چنین شیاطین سرخ در ۳۱ اکتبر در ادامه بازیهای لیگ برتر در زمین کرسیتال پالاس به میدان خواهند رفت. هر چند این بازیها روی کاغذ ساده ترند اما هر هوادار فوتبال می داند که در جزیره هیچ بازی ای ساده نیست.

 

 

 

۰ Comments