جایگزین مسیر

بررسی آماری منچستریونایتد تحت هدایت اوله‌گنار‌سولسشر

by | بهمن , ۱۱ , ۱۳۹۷

کانون هواداران منچستریونایتد در ایران – برای منچستریونایتد حمله کردن دوباره به یک عادت تبدیل شده است و ما قصد داریم ببینیم آمار و ارقام در مورد تیم اوله گنار سولسشر چه می‌گویند.

در جریان کامبک شیاطین سرخ در برابر برنلی آنها ۲۸ شوت روانه‌ی دروازه‌ی حریف کردند که بعد از ۳۲ تلاش برای باز کردن دروازه‌ی میدلزبرو در سال ۲۰۱۶ بی‌سابقه بود. این تساوی نوار پیروزی‌های شیاطین سرخ را قطع کرد اما بار دیگر شیوه‌ی تهاجمی تازه تاسیس آنها قابل مشاهده بود.

از زمان به خدمت گرفتن سکان هدایت یونایتد، اوله موفق شده در ۸ بازی از ۹ بازی به پیروزی برسد و از ۲۱ امتیاز ممکن، ۱۹ امتیاز کسب کند. اگر شیاطین سرخ در برابر لستر موفق به کسب پیروزی شوند، تعداد بردهای اوله در لیگ برتر با تعداد بردهای ژوزه مورینیو آن هم در نصف تعداد بازی‌ها برابر می‌شود.

آمار نشان دهنده‌ی انقلابی دراماتیک برای منچستریونایتد تحت هدایت اوله گنار سولسشر است.

مقایسه ی منچستریونایتد در فصل ۲۰۱۸/۱۹ لیگ برتر (اعداد داخل پرانتر رتبه میان تمام تیم های لیگ برتر است)

تحت هدایت سولسشر منچستریونایتد تحت هدایت مورینیو
۷ بازی ۱۷
۶ (اول) برد ۷ (۶ ام)
۲٫۷ (اول) امتیاز/بازی ۱٫۵ (۶ ام)
۲٫۷ (اول) گل زده/بازی ۱٫۷ (۶ام)
۱۷٫۳ (اول) شوت زده/بازی ۱۲٫۷ (۹ام)
۰٫۹ (اول) گل خورده/بازی ۱٫۷ (۱۶ام)
۸% (اول) %گل خورده از شوت ها ۱۲% (۱۳ ام)
۱۲٫۴ (اول) خلق موقعیت/بازی ۹٫۴ (۹ام)
۱۱۳ (۶ام) استارت زدن/بازی ۹۹ (۱۶ ام)

در دوران حضور مربی نروژی هیچ تیمی در لیگ‌برتر از منچستریونایتد بیشتر امتیاز نگرفته است(۱۹)، بیشتر گل نزده است(۱۹)، بیشتر شوت نزده است(۱۲۱)، بیشتر خلق موقعیت نکرده است(۸۷) و کمتر گل نخورده است(۶).

بر روی این موضوع که چگونه پل پوگبا توانسته است زیر نظر سولسشر خود را شکوفا کند مانورهای بسیاری داده شده است اما او تنها بازیکن تهاجمی تیم نیست که از سبک بازی مربی نروژی سود کرده است.

مهاجمان منچستریونایتد زیر نظر مورینیو (۲۰۱۸/۱۹)

نام بازیکن تعداد گل پاس گل دقیقه‌ی لازم برای هر گل یا پاس گل
رشفورد ۴ ۵ ۱۳۸
لوکاکو ۶ ۱ ۲۳۴
مارسیال ۸ ۰ ۱۵۸
لینگارد ۲ ۱ ۳۱۴

مهاجمان منچستریونایتد زیرنظر سولسشر (۲۰۱۸/۱۹)

نام بازیکن تعداد گل پاس گل دقیقه‌ی لازم برای هر گل یا پاس گل
رشفورد ۵ ۱ ۱۰۶
لوکاکو ۳ ۲ ۶۰
مارسیال ۲ ۱ ۱۳۵
لینگارد ۳ ۲ ۱۰۹

تمامی مهاجمان یونایتد زیر نظر سولسشر اعداد بهتری از نظر دقایق لازم برای هر گل یا پاس گل خلق کرده اند. به خصوص مارکوس رشفورد که مشخصا از نقش خود به عنوان مهاجم نوک در هفته‌های اخیر نهایت لذت را می‌برد.

مهاجم ۲۱ ساله در ۶ بازی از ۷ بازی لیگ زیر نظر سولسشر به عنوان مهاجم نوک بازی کرده است و در ۵ بازی از آنها نیز موفق به گلزنی شده است. تنها بازی که به او نقشی در کناره‌ها واگذار شد بازی با برنلی بود که او برای اولین بار به طور همزمان با لوکاکو در ترکیب اصلی قرار گرفت.
پنالتی پوگبا در روز سه‌شنبه ۱۱امین گل او در این فصل برای منچستریونایتد و ۹امین گل او در لیگ برتر بود که این بهترین آمار گلزنی پوگبا در طول یک فصل می‌باشد.

میزان تاثیرگذاری پوگبا بر روی گل ها (۲۰۱۸/۱۹)

منچستریونایتد تحت هدایت مورینیو تحت هدایت اوله
گل ۵ ۶
پاس گل ۴ ۴
دقیقه‌ی لازم برای هر گل یا پاس گل ۱۷۷ ۷۲

زیر نظر سولسشر او به طور میانگین هر ۷۲ دقیقه یک گل و یا یک پاس گل به نام خود ثبت کرده است و از زمان حضور اوله در یونایتد (۲۲ دسامبر) هیچ بازیکنی در پنج لیگ معتبر اروپایی بیشتر از پوگبا در به ثمر رسیدن گل ها تاثیرگذار نبوده است.

بیشترین تاثیرگذاری بر روی گل ها در لیگ های معتبر اروپایی از تاریخ ۲۲ دسامبر

نام بازیکن نام باشگاه تعداد گل پاس گل مجموع
پل پوگبا منچستریونایتد ۶ ۴ ۱۰
زاپاتا آتالانتا ۹ ۰ ۹
کاوانی PSG ۶ ۳ ۹
سون تاتنهام ۵ ۴ ۹
امباپه PSG ۶ ۲ ۸
کواریارلا سمپدوریا ۷ ۱ ۸
صلاح لیورپول ۵ ۲ ۷

حریف بعدی شیاطین سرخ در لیگ برتر لسترسیتی است. تیمی که موفق به شکست دادن منچسترسیتی و متوقف کردن لیورپول شده است. باید دید که منچستریونایتد و اوله‌گنارسولسشر میتوانند به جادوی خود در لیگ برتر ادامه هند یا خیر!

۰ Comments